تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۲۶۴۷۰
امام جمعه سوادکوه شمالی گفت:هر روز بیش از گذشته ویژگی‌های ضد بشری امریکا مشخص می‌شود و هیچ بهانه‌ای از طرف ملت ایران برای ایجاد رابطه با امریکا توسط مجلس شورای اسلامی پذیرفته‌شده نیست.
۰
plusresetminus
مشخص شدن ویژگی‌های ضد بشری امریکا/مشکلات جامعه به دلیل عملکرد ضعیف مسئولان
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شیرگاه اظهار کرد: همراهی مردم یکی از برگ برنده‌های انقلاب اسلامی و حمایت‌های مردمی از نظام اسلامی هم از پشتوانه‌های انقلاب اسلامی در دوران ۴۲ ساله است.
 
وی ضمن تبریک به نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: تلاش شود تا مجلس در تراز انقلاب اسلامی باشد.
 
امام جمعه سوادکوه شمالی به تظاهرات سراسری در امریکا خاطرنشان کرد: هر روز بیش از گذشته ویژگی‌های ضد بشری امریکا مشخص می‌شود و هیچ بهانه‌ای از طرف ملت ایران برای ایجاد رابطه با امریکا توسط مجلس شورای اسلامی پذیرفته‌شده نیست. 
 
ابراهیمی تصریح کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور، اتکا به خدا، اجرای فرامین رهبری و توجه به درون است و مشکلات جامعه به دلیل عملکرد ضعیف مسئولان است.
 
وی تاکید کرد: شکست‌های راهبردی امریکا در برابر ایران بیانگر این است که ایران خط‌شکن قدرتمند تحریم‌های امریکایی است.
 
ابراهیمی در پایان گفت: ایران دارای اولین‌های مقابله با امریکا است و امید‌بستن به بیگانگان ممنوع است که دارای دلایل عقلانی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷