سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: بازیکنی که می خواهد برای بازیهای المپیک آماده شود مسلما 4 ماه بدون تمرین اردویی از فرم ایده آل خارج خواهد شد. باید شرایط حرفه‌ای را برای این ورزشکار المپیکی مهیا کنیم تا از لحاظ بدنی افت نکند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین روحانی در گفت و گو با خبرنگار در خصوص اینکه چه زمانی به روسیه بازخواهد گشت، اظهار داشت: دولت روسیه اعلام کرده است مربی و بازیکنان خارجی شاغل در لیگ‌های ورزشی و تیمهای ملی این کشور می توانند 10 تیر به روسیه بازگردند و بعد از قرنطینه دو هفته‌ای به کار خود مشغول شوند. سعی داریم اولین مرحله اردوی خود را از اواسط تیر برگزار خواهد شد. برهمین اساس آخر این ماه به روسیه می روم و بعد از دو هفته قرنطینه تمرینات را استارت خواهیم زد.
روحانی در خصوص پیگیری تمرینات آنلاین کاراته‌کاران تیم ملی روسیه در شرایط قرنطینه، افزود: از اوایل اسفندماه اردو برگزار نشده ولی به صورت آنلاین با شاگردانم در تیم ملی روسیه تمرین داشتم. چهار ماه تمرین انفرادی در قرنطینه برای یک ورزشکار سطح بالای جهان اصلا مناسب نیست و شرایط اردویی با خانه خیلی متفاوت است.
وی اضافه کرد: بازیکنی که می خواهد برای بازیهای المپیک آماده شود مسلما 4 ماه بدون تمرین اردویی از فرم ایده آل خارج خواهد شد. باید شرایط حرفه‌ای را برای این ورزشکار المپیکی مهیا کنیم تا از لحاظ بدنی افت نکند. این در حالی است که از لحاظ بحث حرفه‌ای، ورزشکاری بین دو تا 4 هفته تمرین اردویی نداشته باشد از دوران اوج خود فاصله می‌گیرد و قطعاً در این مدت طولانی دچار افت بدنی و روحی شده است.
سرمربی تیم ملی کاراته روسیه با اشاره به برنامه‌ریزی یکساله جهت شرکت در بازیهای المپیک، تاکید کرد: نفراتی که شانس حضور در المپیک را دارند باید شرایطی برای آنها مهیا شود تا به بهترین وجه آماده این بازیهای شوند. کشور روسیه در رده سوم بیشترین تعداد بیماران کرونا است ولی از لحاظ بهداشتی با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روسیه تمرینات را در موعد مقرر برگزار خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴