کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هلال احمر سوادکوه خبر داد

واژگونی تریلی در محور سوادکوه+تصویر

14 خرداد 1399 ساعت 18:08

رئیس اداره جمعیت هلال احمر سوادکوه از واژگونی تریلی در این شهرستان خبر داد.


وحید متانی طی گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلی و مصدومیت راننده آن، سریعا یک تیم امدادی از پایگاه امدادی جوارم به محل حادثه اعزام شد. 
 
رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه افزود: پس از دسترسی به راننده و انجام اقدامات اولیه، راننده جهت تکمیل مراحل به بیمارستان شهدای زیراب انتقال داده شد.
 
*انسداد محور سوادکوه
 
کوروش روشن نیز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به نیاز هماهنگی جرثقیل سنگین در این محور و هدایت جرثقیل جهت آزاد سازی تریلی واژگون شده به محل حادثه  مسافران مدت زمان کوتاهی در ترافیک ماندند.
 
وی افزود:با هماهنگی و مدیریت پلیس راه، راهور و اداره راهداری سوادکوه، جاده در ۳۰ دقیقه بعد حادثه به صورت رفت و برگشت در یک لاین جاده از شمال به جنوب محور بازگشایی شد.
 
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای سوادکوه خاطرنشان کرد:بعد از وروردجرثقیل با تلاش عوامل و هدایت تریلی به کناره جاده محور باز و ترددبه صورت عادی ادامه دارد.
 
وی افزود: با کمک عوامل راهداری و پلیس راه جهت ایمنی جاده از بار جو پاکسازی شد.
 
روشن در پایان ضمن عذرخواهی از مسافران عزیز به خاطر تاخیری که در بازگشایی محور و ترافیک سنگین ایجاده شده از مسافران تقاضا کرد از توقف در محل تصادفات و ایجاد اختلال خودداری کنند.

در ادامه تصویری از این تصادف مشاهده می‌کنید.


کد مطلب: 426134

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426134/واژگونی-تریلی-محور-سوادکوه-تصویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com