کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رییس بانوان وزنه برداری: به دلیل خستگی می روم

12 خرداد 1399 ساعت 10:20

نایب رییس بانوان مستعفی فدراسیون وزنه برداری گفت: به دلیل اینکه نیاز به استراحت دارم استعفا دادم و حاشیه در وزنه برداری بانوان هم به حداقل رسیده است و با خیال راحت می روم.



به گزارش بلاغ، بهار بهرامی در گفت و گو ، درباره علت استعفای خود از سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: من قبل از اینکه به فدراسیون وزنه برداری بیایم، در فدراسیون ورزش روستایی بودم و همان موقع تصمیم داشتم استعفا دهم  تا مدتی استراحت کنم. اما زمانی که خانم محمدیان به من گفت وزنه برداری  نیاز دارد که آنجا باشم قبول کردم در وزنه برداری کمکی کنم و همه دست به دست هم دادیم و توانستیم کار های خوبی انجام دهیم.
او ادامه داد: اما واقعیت این است من خسته ام  و به استراحت نیاز دارم. احساس اینکه کمکی کنم من را وادار کرد در وزنه برداری کار کنم. دلم می خواست توان این را داشته باشم بمانم اما  وزنه‌برداری نیاز به نیرویی دارد که خسته نباشد و انگیزه بیشتری داشته باشد. از این رو تصمیم گرفتم  بر روی کار مربیگری ام در تیم ملی فلور بال متمرکز شوم و به کارهای شخصی خودم رسیدگی کنم.
بهرامی در مورد اینکه شنیده شده علت استعفای او وجود برخی مشکلات در فدراسیون بوده است، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. من نه مشکلی با وزارت ورزش داشتم و نه با فدراسیون و کاملا با من همکاری می کردند. درست است قوانین باعث می‌شد کندتر پیش برویم اما مشکل خاصی وجود نداشت. الان هم درخواست می کنم  برای فدراسیون های المپیکی تبصره ای بگذارند تا کارها زودتر پیش برود.
 او افزود: اما کسی در کار من مزاحمت ایجاد نمی کرد. سعی کردیم وزنه برداری بانوان حواشی زیادی نداشته باشد. حالا برخی ها هم با بی مهری در فضای مجازی مسائلی را مطرح می کردند و حتی به خود من هم توهین شد اما خب انقدر با تجربه هستیم که این موارد آزارمان ندهد.
نایب رییس مستعفی فدراسیون وزنه بردی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه  وزنه برداری بانوان اکنون درگیر حاشیه ای هست یا خیر، تصریح کرد: نصف انرژی من برای رفع حاشیه بود و خدا را شکر می کنم آن همه حاشیه و تنش اکنون به آرامش تبدیل شده است. البته نقدهایی بازهم مطرح شد که طبیعی است اگر نقد نباشد، سازندگی هم نیست. اکنون  هم حواشی کم شده و آرامش خوبی برگشته است. اگر شرایط غیر از این بود من به خودم اجازه نمی دادم استعفا بدهم اما اکنون با خیال راحت می روم و هر کسی دیگر هم بیاید کار برایش آسان است. آن اوایل که من آمدم حاشیه زیاد و کار برایم سخت بود چون تمام انرژی من را می گرفت اما حالا حاشیه ها به حداقل رسیده است.
 او در پایان گفت: امیدوارم کل افراد وزنه برداری صرف نظر از اینکه چه کسی رییس است، به یک اتفاق نظر برسند و با اصحاب رسانه  همه کنار هم باشند و در این صورت وزنه برداری بانوان و مردان ایران حتما در جهان  درخشش زیادی خواهد داشت.
 


کد مطلب: 425686

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425686/نایب-رییس-بانوان-وزنه-برداری-دلیل-خستگی-می-روم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com