تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۲۵۵۸۰
در پی تخریب منزل آسیه پناهی توسط شهرداری کرمانشاه و مرگ این پیرزن، نماینده مردم فلاورجان در مجلس از قوه قضائیه خواست که به این موضوع ورود کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور ادعا کرد: دولت شما دیر از خواب بیدار می‌شود. ابتدای شیوع کرونا کشور را رها کردید و هم اکنون اقتصاد پساکرونا را به حال خود گذاشته‌اید. وضعیت اقتصادی مردم روز به روز بدتر می‌شود. دولت نیز نقدینگی را رها کرده به طوری که حجم نقدینگی طی پنج سال گذشته بیش از سه برابر شده است.
نماینده مردم فلاورجان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به کاهش ارزش پول ملی گفت: این مسئله باعث شده که نقدینگی در بازار طلا، ارز، بورس و مسکن جابجا شود. حجم بدهی معوقات بانکی و حجم مطالبات مشکوک الوصول بانکی نشانگر ضعف عملکرد بانک مرکزی و خودمختاری بعضی بانک‌ها است. دولت این مسائل مهم را رها کرده است و به فکر انتصاب افراد معلوم الحال در پست‌های حساس در این سال آخر است.
موسوی لارگانی در ادامه تذکر خود در خصوص صندوق‌های مالی گفت: صندوق بازنشستگی کشور و شصتا چند ماهی است که بدل به حیاط خلوت مفسدین اقتصادی و سیاسی شده است. به آقای شریعتمداری تذکر می‌دهم که دست از این روند غلط بردارد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس در خصوص آسیه پناهی، پیرزنی که خانه‌اش در کرمانشاه مورد تخریب شهرداری این شهر واقع شده بود گفت: از قوه قضائیه می‌خواهم که به موضوع مرگ آسیه پناهی ورود کند. جرم این زن دفاع از آلونک ساده و کپری خود در مقابل شهرداری کرمانشاه بود. در نظام جمهوری اسلامی شایسته نیست که بعد از ۴۰ سال برای رفع مشکل فقرا اینگونه با آنها برخورد شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰