کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابتلای 12456 نفر به کرونا در افغانستان؛ شمار قربانیان به 227 تن رسید

7 خرداد 1399 ساعت 17:00

مسئولان بهداشتی افغانستان از ابتلای بیش از 12 هزار تن به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند. بر این اساس تعداد قربانیان کووید 19 در افغانستان به 227 نفر افزایش یافته است.


به گزارش بلاغ به نقل ازبا شناسایی ۶۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در یک شبانه‌روز گذشته، شمار بیماران کووید – ۱۹ در افغانستان به ۱۲ هزار و ۴۵۶ تن افزایش یافت.
وزارت بهداشت افغانستان روز چهارشنبه، هفتم خرداد، اعلام کرد در یک شبانه‌روز گذشته ۹۹۴ نمونه مشکوک به کرونا را بررسی کرده است. از  این میان، ابتلای ۳۶۰ نفر در کابل، ۱۰۸ نفر در هرات، ۵۰ نفر در بلخ، ۲۶ نفر در پروان، ۲۴ نفر در تخار و ۱۴ نفر در کنر ثبت شده است.
همچنین نُه نفر در بغلان، نُه نفر در پنجشیر، هشت نفر در غور، هشت نفر در لغمان، پنج نفر در ننگرهار، دو نفر در بامیان و در ولایت‌های قندوز و نیمروز نیز یک – یک نفر در یک شبانه‌روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.
طبق اطلاعات وزارت بهداشت افغانستان، در یک شبانه روز گذشته شش نفر از بیماران کووید – ۱۹ در هرات و یک نفر در ولایت بلخ جان باخته‌اند. شمار قربانیان ویروس کرونا در افغانستان به ۲۲۷ نفر رسیده است.
همچنین ۱۰ نفر از بیماران کووید – ۱۹ در هرات بهبود یافته‌اند. شمار بهبودیافتگان به یک هزار و ۱۳۸ تن رسیده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 425023

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425023/ابتلای-12456-نفر-کرونا-افغانستان-شمار-قربانیان-227-تن-رسید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com