تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۲۴۹۴
مدیر اجرائی هیات رزمندگان اسلام شهرستان سوادکوه با بیان اینکه چندین سال است که پیگیر این برنامه است اعلام کرد: با هماهنگی های به عمل آمده قرار شد مراسم پرفیض دعای ندبه سوادکوه از شبکه یک سیما به طور زنده پخش شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مهدی رضایی در گفتگو با سوادکوه آنلاین اعلام کرد: با پیگیری بسیار موفق شدیم موافقت شبکه یک سیما را برای پخش زنده دعای ندبه سوادکوه جلب کنیم.
وی گفت: این مراسم صبح روز جمعه 19 اردیبهشت ماه توسط هیات رزمندگان اسلام سوادکوه در صحن امام زاده عبدالحق زیراب برگزار خواهد شد.
رضایی  با اشاره به اینکه از سال 85 تا کنون پیگیر این برنامه هستیم، بیان کرد: هیات رزمندگان اسلام شهرستان سوادکوه با حضور همه مسئولین شهرستان ستادی را برای پیگیری مقدمات برگزاری مراسم ایجاد کرد.
مدیر اجرائی هیات رزمندگان اسلام شهرستان سوادکوه در مورد سخنران و مداح این مراسم اظهار داشت: هنوز چیزی قطعی نشده ولی به احتمال زیاد از حضور  حاج عباس حیدر زاده به عنوان مداح و همچنین حجت الاسلام علی اکبری رئیس اسبق سازمان جوانان به عنوان سخنران مجلس استفاده خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این مراسم برای اولین بار در سوادکوه به طور زنده پخش خواهد شد و علاوه بر شبکه یک سیما توسط چندین شبکه بین المللی مانند شبکه سحر و جام جم نیز پخش می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما