کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جبهه مردمی آزادی فلسطین: توافق اسلو برای منافع فلسطینیان زیان‌آور است

3 خرداد 1399 ساعت 11:20

معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، خروج از توافقنامه اسلو، اتحاد تلاش‌های فلسطین و تشکیل رهبری متحد را خواستار شد.



به گزارش بلاغ، ابو احمد فؤاد، معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین به المیادین گفت:‌ اکثریت نظام‌های رسمی عربی با آمریکا مرتبط بوده و در بقا مدیون این کشور هستند و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از اکثر نظام‌های عربی اخاذی می‌کند.
وی در خصوص اشتیاق و شتاب نظام‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت، امت عربی با عادی‌سازی روابط مخالف است و این نظام‌های عربی هستند که برای آن تلاش می‌کنند و آخرین این تلاش‌ها فرود آمدن هواپیمای اماراتی در فرودگاه این رژیم به بهانه کمک به فلسطینیان بود.
احمد فؤاد خواستار لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و خروج از توافقنامه اسلو شد و گفت: اختلاف با تشکیلات خودگردان فلسطین از مخالفت ما با این توافقنامه نشأت می‌گیرد، توافقی که برای منافع ملت خود مضر می‌دانیم.
وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی آزادی فلسطین با هر گونه اقدام برای خروج از توافقنامه اسلو موافق است، گفت: در حال حاضر اتحاد تلاش‌ها، تشکیل رهبری ملی متحد در کرانه باختری برای هدایت تلاش‌ها در سایه احتمالات اجرایی شدن طرح الحاق مورد نیاز است.
 


کد مطلب: 424375

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424375/جبهه-مردمی-آزادی-فلسطین-توافق-اسلو-منافع-فلسطینیان-زیان-آور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com