تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۲۴۳۲۵
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مقاومت و ایستادگی فلسطین درمقابل نظام طاغوتی گفت:حاج قاسم سلیمانی در تجهیز جبهه مقاومت فلسطین پرچمدار بود.
۰
plusresetminus
حاج قاسم سلیمانی در تجهیز جبهه مقاومت فلسطین پرچمدار بود
به گزارش بلاغ،سید امیر سادات کرمی در گفت و گو با خبرنگار ما با گرامیداشت روز جهانی قدس، مشکلات امروز جهان را وجود نظام سلطه و استکباری دانست و گفت:هرنوع تحقق ازادی، استقلال و حقوق بشر مستلزم نابودی نظام استکباری است.

وی در ادامه چهار مرحله را برای نابودی نظام طاغوت برشمرد و افزود: اعتماد به نفس و جرات مخالفت با نظام طاغوتی، جرات هجمه به هیمنه به نظام استکباری، مقاومت و  بسیج کردن ملت‌ها و دولت‌ها برای همسویی وهمگرایی در مبارزه بانظام سلطه چهار مرحله برای نابودی نظام طاغوتی می باشد.

سادات کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با ید الهی امامین انقلاب توانست هر چهار مرحله را اجرا کند، اضافه کرد:انقلاب اسلامی  با فتح لانه جاسوسی امریکا  هجمه به هیمنه امریکا وارد کرد و در این  مسیر 41 ساله جمهوری اسلامی با مقاومت پیش روی کرده و ملت‌ها و دولت‌های مختلف را در مسیر انقلابی خود همراه کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی کانون مبارزات و کلید اسرارآمیز جهان اسلام را فلسطین دانست و تصریح کرد: فلسطین هم چهارگام برای رهایی طی کرده است و در حال ادامه می‌باشد.   

به گفته سادات کرمی فلسطین جرات هجمه به هیمنه طاغوتی را در اعلام مخالفت با رژیم غاصب اسرائیل با انتفاضه و عملیات‌های استشهادی به اجرا گذاشت و یک میدان کارزار واقعی بوجود آمد.

این فعال دانشجویی با اشاره به مقاومت و ایستادگی در مسیر مبارزه، و بسیج کردن ملت‌ها  افزود: نظام طاغوتی ‌تلاش کرد تا دست مقاومت را با محاصره خالی کند  و همچنین با پروپاگاندای رسانه‌ای مانع بسیج شدن ملت‌ها علیه رژیم غاصب اسرائیل شود.

سادات کرمی ادامه داد:‌ از همین جا نقش جمهوری اسلانی، مردم و  شهید حاج قاسم سلیمانی  در تجهیز کردن ملت فلسطین برای ایستادگی و مقاومت مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس تلاش طاغوت را برای ساکت کردن امواج برخواسته از فلسطین را بی اثر کرد، خاطرنشان کرد:‌با اعلام روز قدس امروزه در بیش از ۸۰ کشور دنیا برعلیه رژیم صهیونیستی شعار میدهند و حتی در خود آمریکا هم تظاهرات بر علیه نظام طاغوتی و حمایت از فلسطین برپا می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴