تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۲۴۳۲۲
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد در تمامی ورودی‌های استان به ‌صورت سنگین در جریان است.
۰
plusresetminus
کندوان یک‌طرفه شد/ تردد سنگین در تمام ورودی‌‌های مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی ورودی‌های مازندران به‌صورت سنگین است.

وی افزود: طی روزهای گذشته شاهد حجم زیاد خودروها در محورهای مازندران بودیم که همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه در محورهای استان، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع خواهد بود.

قدمی به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت از محور هراز از روز چهارشنبه، اضافه کرد: این محدودیت از روز چهارشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال اشاره کرد و گفت: همچنین آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۴ امروز تا ساعت دو بامداد رور بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه محدودیت امروز یک‌طرفه کندوان در برنامه نبود، اظهار کرد: با توجه به حجم سنگین خودروها مجبور به اعمال محدودیت یک‌طرفه شدیم.

وی گفت: رانندگان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰