تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۴۲
منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه به هیچ عنوان دنبال برکناری یا انتصاب مسئولان نیستم گفت: اجازه سهم‌خواهی به هیچ جریانی را نمی‌دهم.
۰
plusresetminus
به‌دنبال برکناری یا انتصاب مسئولان نیستم/ اجازه سهم‌خواهی به هیچ جریانی نمی‌دهم
به گزارش بلاغ، علی اصغر باقرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ابزاری بسیار حائز اهمیت است که حلقه واسط بین مسئولان و مردم بوده و توانمندی جریان‌سای بسیار زیادی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه نقش اصلی رسانه‌ها مطالبه‌گری است خاطرنشان کرد: در ابتدا باید رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری به‌دنبال دست‌گیری مسئولان باشند.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم تصریح کرد: مطالبات باید در مسیر پیشنهاد عملی باشد و صرف انتقاد نمی‌تواند بلکه رسانه‌ها باید بازوی مسئولان باشند.

باقرزاده افزود: وظیفه اصلی نماینده مجلس حضور در صحن مجلس و پیگیری مسائل قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد مسئولان در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید وظایف اصلی نمایندگان مجلس را برای مردم و افکارعمومی تشریح کنند گفت: جایگاه نماینده باید توسط رسانه‌ها تبیین شود.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم افزود: یکی از برنامه‌های اصلی ما نشست صمیمی با حضور مسئولان و مردم برای پیگیری مشکلات است.

باقرزاده تاکید کرد: رسانه‌ها که چشم تیزبین مردم هستند اگر مشکلات و فسادی را مشاهده کردند را به گوش بنده برسانند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی اظهارکرد: نباید فضای ناامیدی بین مردم منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان دنبال برکناری یا انتصاب مسئولان نیستم اما اگر مسئولی دچار فساد یا مشکلی باشد با آن‌ها برخورد می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: وامدار هیچ فردی نیستم و اجازه سهم‌خواهی به هیچ جریانی را نمی‌دهم و فقط به آرمان‌ها و اصول انقلاب پایبندم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷