فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار عنوان کرد

ایستادگی و مقاومت ایران الگویی برای سایر کشورها

تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۷
کد مطلب : ۴۲۳۹۹۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: روز قدس و سوم خرداد گرامی داشت یک فرهنگ اصیل و ارزشی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران به‌عنوان الگویی جذاب برای سایر کشورهای جهان تبدیل‌شده است.
۰
plusresetminus
ایستادگی و مقاومت ایران الگویی برای سایر کشورها
به گزارش بلاغ،مهرداد بابایی در جلسه گرامی داشت روز قدس و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: مناسبت‌های روزهای آینده ایام‌الله است و گرامی داشت یک فرهنگ اصیل و ارزشی است.
 
وی افزود: هر چه کیفیت برگزاری این برنامه‌ها افزایش پیدا کند به ترویج و تقویت روح ایستادگی و استکبارستیزی یک ملت خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جویبار بابیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران به‌عنوان الگویی جذاب برای سایر کشورهای جهان تبدیل شد اظهار کرد: دشمنان این نظام به‌ویژه آمریکا با هر ابزاری به دنبال عدم انتقال این الگو به سایر کشورها است.
 
بابایی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شد بیان کرد: آزادسازی خرمشهر معادلات جنگ ایران و عراق را و محاسبات طراحان و تحلیلگران این جنگ را تغییر داد.
 
وی بابیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امسال برنامه تجمیعی برای روز قدس و سوم خرداد نداریم افزود: اما حداقل باید فضاسازی‌ها در محیط شهری وجود داشته باشد.
 
آزادسازی خرمشهر یک واقعه بی‌نظیر بود
سید علی اسد در این جلسه گفت: با توجه به شرایط حاضر کشور راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود ولی در بستر فضای مجازی می‌توان یکی از اهداف راهپیمایی که انتقال پیام حمایت به همه مظلومان جهان و هشدار به همه مستکبران بود.
 
وی همچنین به آزادسازی خرمشهر اشاره و عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر یک واقعه بی‌نظیر بود که باید این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها به نسل جدید انتقال داده شود.
 
فرماندار جویبار تصریح کرد: آموزش‌وپرورش از طریق برنامه شاد و داشتن مخاطب گسترده  فرهنگ ایثار و فداکاری و شهادت به نسل جدید انتقال دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷