تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۲۳۵۹۸
مدیر تیم ملی کشتی آزاد گفت: من با غلامرضا محمدی بر سر چرخه انتخابی صحبت کردم و یک سری نقطه‌ نظرات داشتند و ارائه دادند.
۰
plusresetminus
درباره تغییر سرمربی کشتی صحبت نمی‌کنم/ خادم گزینه مدنظر خودش را انتخاب می کرد!
به گزارش بلاغ؛محسن کاوه در گفت‌وگویی، در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: باید یک سیستمی باشد که در نهایت  به انتخاب کشتی‌گیر منجر شود. اما باید این سیستم این را در مرحله اجرا ببینیم. از این طرح استقبال می‌کنیم و در سال منتهی به المپیک، سالی با آرامش را می‌گذرانیم.
وی افزود: رئیس فدراسیون قائل بر این است کسی که خروجی چرخه انتخابی باشد، صاحب دوبنده تیم ملی شود. در گذشته رسول خادم به خاطر مشکلاتی که داشت تصمیماتی را اتخاذ می‌کرد تا گزینه مدنظر خودش انتخاب شود.
مدیر تیم ملی کشتی آزاد در خصوص مذاکره با سرمربی آزاد درباره چرخه انتخابی گفت: من با غلامرضا محمدی بر سر چرخه انتخابی صحبت کردم. همه چیز به خوبی پیش می‌رود یکسری نقطه‌ نظرات داشتند و ارائه دادند. همه چیز حل می‌شود و در آرامش پیش می‌رویم.

وی در مورد صحبت‌های دبیر در خصوص قطع همکاری با محمدی عنوان کرد:‌ من درباره  این موضوع صحبت نمی‌کنم و امیدوارم همه چیز با آرامش سپری شود مطمئن باشید، مشکلی پیش نمی‌آید.
کاوه در خصوص نامه جدید فیلا در رابطه با برگزاری مسابقات پیش‌روی کشتی عنوان کرد: اتحادیه جهانی کشتی قبلاً اعلام کرده بود طبق تقویم ۲۰۱۹ پیش‌ می‌رود. با شیوع ویروس کرونا از تمام فدراسیون‌ها نظرخواهی کرده است. به صورت مثال مسابقات آسیایی یا بعضی از انتخابی‌ها برگزار بشود یا نشود. امیدوارم ویروس کرونا از بین بروند و جهان به مسیر طبیعی خود ادامه دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰