تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۲۲۰۹۱
بر اساس گزارش انصارالله، جنگنده‌های سعودی طی یک ماه گذشته، 800 بار مردم بی‌دفاع یمن را بمباران کردند.دفتر هماهنگی سازمان ملل در یمن هم اعلام کرد که طی سه ماه ابتدایی سال جاری میلادی(11 دی تا 11 فروردین)‌، ۵۰۶ غیر نظامی در یمن کشته و یا زخمی‌شده‌اند.
۰
plusresetminus
جنگنده‌های سعودی در یک ماه 800 بار مردم یمن را بمباران کردند
به گزارش بلاغ، ائتلاف سعودی در حالی که مدعی آتش بس در یمن است همچنان به کشتار مردم بیگناه این کشور ادامه   می‌دهد. انصارالله اعلام کرده که این ائتلاف در یک ماه گذشته بیش از 800 حمله به یمن داشته است.

به گزارش فارس، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه در یمن در اطلاعیه‌ای از کشته وز خمی شدن ۵۰۶ نفر در چهار ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد.

به نوشته پایگاه اخبار الیمن، در این گزارش آمده است که تلفات غیر نظامیان در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. به طوری که ۱۹۵ نفر از جمله ۶۶ کودک و ۲۹ زن شهید شده و ۳۱۱ غیر نظامی از جمله ۹۰ کودک و ۳۳ زن نیز زخمی شده‌اند.

در ادامه گزارش آمده است که این میزان تلفات غیر نظامیان هشت درصد از آمار مشابه سال ۲۰۱۹ بیشتر است. همچنین جنگ شش ساله موجب ایجاد یکی از بدترین بحران‌های بشری در جهان شده و نزدیک به ۸۰ درصد ساکنین این کشور نیاز به امدادرسانی دارند. دیروز نیز پنج غیر نظامی یمنی از جمله یک کودک در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی و اماراتی به استان‌های حجه و صعده به شهادت رسیدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰