کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم:

مردم ایران در کمک‌رسانی به مستمندان حماسه آفریدند/ فضاحت کشورهای داعیه‌دار حکومت جهانی در تقابل با کرونا

14 ارديبهشت 1399 ساعت 9:59

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حضور و حماسه‌سازی مردم برای کمک‌رسانی به قشر ضعیف جامعه صحنه‌های بسیار جالبی بوده است گفت: کشورهای داعیه‌دار حکومت بر جهان با بروز این بیماری دچار سردرگمی و فضاحت شدند.


به گزارش بلاغ، علی‌اصغر باقرزاده در جمع اعضای ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا فریدونکنار اظهار کرد: انقلاب‌های متعددی در تاریخ معاصر دنیا رخ داد که برخی از آن‌ها به شکست انجامید و برخی دیگر از آرمان‌های اصلی خود فاصله گرفتند.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمام مشکلات و دشمنی‌هایی که وجود داشت وارد چهل سالگی و به فرموده مقام معظم رهبری وارد گام دوم شده است.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم، رهبری واحد و استمرار ولایت فقیه و حضور مردم پای کار نظام را از عوامل اصلی پیشرفت و ادامه راه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب از بدو تاسیس با چالش‌هایی اعم از حضور منافقان در بدنه نظام، ترور، جنگ هشت ساله نابرابر و همچنین مشکلات اقتصادی امروز رو به رو بوده که به لطف الهی و حضور مردم توانستیم از این پیچ‌های سخت عبور کنیم.

باقرزاده یادآور شد: یکی از صحنه‌های بسیار زیبا و جالبی که با شیوع کرونا پدیدار شد، حضور و حماسه‌سازی مردم برای مقابله با این ویروس و کمک‌رسانی به قشر ضعیف جامعه بوده است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی، دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در راستای مقابله با ویروس کرونا برگ زرین دیگری را به نام خود ثبت کردند که از جلوه‌های زیبایی بود که موجب حفظ و اقتدار نظام شد.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم افزود: درحالی که کشورهای داعیه‌دار حکومت بر جهان با بروز این بیماری دچار سردرگمی و فضاحت شدند اما جمهوری اسلامی ایران حتی با وجود تحریم‌ها به خوبی توانست این مشکل را مدیریت کند.

باقرزاده با قدردانی از مردم و مسئولان فریدونکنار که در راستای مبارزه با بیماری کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اند گفت: در فریدونکنار اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت که جا دارد از مردم و مسئولان این شهرستان به خاطر هم‌افزایی که داشتند قدردانی کنیم.

وی تاکید کرد: هنوز این بیماری برطرف نشده و لازم است شهروندان مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا به صورت کامل رفع شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 421090

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/421090/مردم-ایران-کمک-رسانی-مستمندان-حماسه-آفریدند-فضاحت-کشورهای-داعیه-دار-حکومت-جهانی-تقابل-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com