تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۱۸۳۴۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر گفت: اجرای پویش کمک مومنانه توسط همه آحاد مردم جامعه با نگاه کمک به افراد نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در شهرستان قائم شهر به اجرا درآمد.
۰
plusresetminus
پویش کمک مومنانه با جامعه هدف ۲۰ هزار خانوار در قائم‌‌شهر کلید خورد
حسین علیزاده در گفت وگو با خبرنگار بلاغ از کلید خوردن رزمایش کمک مومنانه در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت ازمستمندان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا با همت  وتلاش، نهادها، ادارات، خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی در شهرستان قدم‌های بسیار سازنده‌ای برداشته شد که در روز نیمه شعبان شاهد این حضور همه جانبه بودیم و ۱۴هزار سبد معیشتی تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در اجرای این رزمایش، سپاه پاسداران عهده‌دار این کار خدا پسندانه شد و امام جمعه و فرماندار به عنوان اعضای ستاد و همه ادارات، نهادها و گروه‌های جهادی با محوریت سپاه پاسداران به فعالیت می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر بیان کرد: انتظار این است که تمامی دستگاه‌ها، نهادها، گروه‌های جهادی، سمن ها و آحاد مردم خداجوی در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار و گذشت است و ارزش ثواب خدمت در این ماه قابل شمارش نیست به صورت متمرکز وارد عرصه شوند و تمامی کمک‌های خود را برای سپاه ارسال نمایند تا شاهد حضور و حماسه‌ای دیگر از جنس وحدت و همدلی باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تمامی خانواده‌های جامعه هدف با دقت تمام توسط بسیجیان و نهادهای مربوطه رصد و شناسایی می شوند، خاطرنشان کرد: اجرای این رزمایش در دو مرحله ابتدای آغاز ماه مبارک و نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) عملیاتی خواهد شد و طی آن ۲۰ هزار خانواده جامعه هدف  از این طرح برخوردار خواهند شد.

علیزاده ضمن دعوت از همه خیرین نوع دوست و مومنان خداجوی در شرکت و حضور در این پویش عظیم، تصریح کرد: مردم میتوانند برای شرکت در این پویش، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مجمع خیرین 2709-0000-3737-6063 و شماره شبا      Ir350600681501112340000001 بانک مهر، بنام مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران  واریز و یا اقلام خوراکی را به حسینیه عاشقان یا چادرهای سیار جمع آوری کمک‌ها، از هزار تومان تا هر اندازه که در توانشان هست تحویل نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همدلی همه مردم، بسیجیان، دست‌اندرکاران و خیرین بیان کرد: انتظار می‌رود با کمک مومنانه ملت، فرمایش ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای محقق شود و در سال جهش تولید و گام دوم انقلاب، شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر این ملت در عرصه‌های مختلف خدماتی و تولیدی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷