تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۷۴۲۰
مسئول بسیج اساتید دانشگاههای تهران گفت:اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در قالب گروه‌ها آماده کمک رسانی علمی و فنی هستند و هم اعلام آمادگی کرده اند که با حضور میدانی در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، به مدافعین سلامت کمک رسانی کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، جلیل دارا با اشاره به فعالیت و اقدامات اساتید بسیجی در راه مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توضیح داد: هم اکنون در ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه‌های تهران گروه‌های علمی و جهادی اساتید آماده خدمت رسانی و همکاری با مدافعان سلامت در جهت مقابله با بیماری کرونا هستند.
وی افزود: اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در قالب این گروه ها هم آماده کمک رسانی علمی و فنی در این زمینه هستند و هم اعلام آمادگی کرده اند که با حضور میدانی در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به مدافعین سلامت کمک رسانی کنند.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: تعدادی از دانشگاهها و پژوهشگاههای تهران با محوریت گروه های علمی و جهادی مذکور در قالب اندیشکده ها و شرکتهای دانش بنیان آماده تولید مواد و ژل‌های ضد عفونی کننده هستند که در صورت حمایت و تأمین مواد اولیه اقدام به تولید و توزیع خواهند کرد.
دارا گفت: همچنین اساتید در کمک به اطلاع رسانی صحیح علمی به مردم و جامعه در قالب گروه های علمی در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. طی اعلام همکاری ای که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و از طرفی با مجموعه‌هایی چون سپاه تهران داریم گروه‌های علمی – جهادی مذکور با دغدغه های ملی و اعتقادی و با داشتن روحیه بالای جهادی آماده هر نوع خدمت رسانی با تخصص‌های خاص هستند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم