تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۳۵۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: غربالگری ۴۹ هزار و ۳۸۴ نفر که جمعیتی بالغ بر ۸۴ درصد از شهرستان می‌شود توسط ۳۰ نفر از بسیجیان با همکاری شبکه بهداشت انجام شده است.
۰
plusresetminus
غربالگری بیش از 49 هزار فریدونکناری برای مقابله با کرونا/ 658 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
محمد برمر درگفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط سپاه پاسداران فریدونکنار اظهار کرد: ابتدا باید از کادر محترم پزشکی و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) و شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، مجموعه رزم خود را شامل پاسداران و پیشکسوتان تشکیل داد و بسیجیان در پنج قالب سازماندهی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: ضدعفونی کردن اماکن و معابر توسط گروه مدافعان سلامت که ماموریت آن‌ها اعزام نیروهای مردمی بود در چندین مرحله انجام شد و همچنین واحد نیروی دریایی سپاه و در کنار آن‌ها نیروهای مردمی بسیج هم به ضدعفونی پرداختند.

برمر با بیان اینکه گروه سفیران سلامت در زمینه غربالگری به پرسنل شبکه بهداشت کمک می‌کنند، یادآور شد: یکی دیگر از گروه‌ها، ناظران سلامت (کنترل بازار) بوده که مسئولیت آن‌ها پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کشف و ضبط اقلام بهداشتی است.

وی افزود: گروه پشتیبانی و تدارکات در زمینه تولید ماسک، محلول ضدعفونی، بسته معیشتی و بهداشتی فعالیت می‌کنند که در هر یک از این بسته‌ها چند دستکش و ماسک وجود دارد و همچنین بسته‌های مراقبت معنوی که شامل ادعیه است بین عموم مردم توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی قرارگاه پدافند زیستی این ناحیه گفت: تا تاریخ ۱۱ فروردین ماه امسال تعداد ۶۲ هزار و ۲۲۴ عدد ماسک و ۷۱۹ عدد البسه بیمارستانی توسط ۱۴۲ خیاط در کارگاه‌های خانگی تولید شده است.

برمر ادامه داد: ۲۶ هزار و ۱۲۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی توسط ۴۹۰ نفر از بسیجیان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: تعداد ۶۵۸ بسته سبد معیشتی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان توسط ۱۰۴ نفر توزیع و همچنین ۴۱ محله توسط ۶۷۰ نفر با حجم محلول ۶۴۰ هزار و ۱۰۰ لیتر ضدعفونی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با بیان اینکه مشارکت خوبی در زمینه غربالگری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: غربالگری تعداد ۴۹ هزار و ۳۸۴ نفر که جمعیتی بالغ بر ۸۴ درصد از شهرستان می‌شود توسط ۳۰ نفر از بسیجیان با همکاری شبکه بهداشت انجام شده است.

برمر تصریح کرد: تعداد ۳۰ نفر از بسجیان در خانه های بهداشت روستایی و شهری، ۶ نفر در نانوایی‌ها سه نفر در پمپ بنزین به‌صورت همکار مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: هزار و ۶۱۲ نفر از شبکه رزمندگان و جهادگران در گروه‌های پنج‌گانه خدمات‌رسان بسیج درحال فعالیت هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴