تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۱۶۸
فرماندار بابلسر گفت: مردم بابلسر از آغاز طرح ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون 500 میلیون تومان در قالب تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان کمک کردند.
۰
plusresetminus
کمک 500 میلیون تومانی مردم بابلسر برای مقابله با کرونا
اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: مردم بابلسر از آغاز طرح ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون 500 میلیون تومان در قالب تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: 350 میلیون تومان از این مبلغ برای تهیه 6 دستگاه بای‌پپ، دو دستگاه‌ فلو، پنج دستگاه اکسیژن‌ساز، 40 کپسول اکسیژن به همراه لوازم، هفت عدد تب‌سنج تفنگی، سه عدد فشارسنج و 19 عدد پالس اکسیمتر پرداخت و به بیمارستان‌های شفا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر تحویل داده شد.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: 150 میلیون تومان از این مبلغ نیز توسط روستائیان عزیز سه بخش شهرستان (مرکزی، رودبست و بهنمیر) جمع‌آوری شده که در قالب تهیه تجهیزات کمک پزشکی نظیر گان، دستکش و ماسک هزینه شد.

رييس ستاد مديريت و مقابله  با بيماری کرونا بابلسر افزود: بسیاری از مردم این شهرستان از نخستین روزهای شیوع کروناویروس به صورت مالی و میدانی در صحنه مبارزه با کرونا حضور داشتند که موجب دلگرمی و احساس مسئولیت بیش از پیش همه مسئولین شهرستان شد.

حسن‌زاده یادآور شد: از نکات قابل توجه این شهرستان، راه‌اندازی خودجوش پویش مردمی بابلسر علیه کرونا بود، که همه نیروهای فعال اعم از جهادی، اصناف، مهندسین، پزشکان، سمن‌ها و غیره در قالب این پویش در صحنه حضور داشته و با هماهنگي ستاد مقابله با كرونا شهرستان و همراهی مجمع خیرین سلامت از موازی‌کاری پرهیز و فعالیت‌های خودجوش مردمی به‌صورت مشخص برنامه‌ریزی و اجرا شد.

فرماندار بابلسر گفت: مرحله جدید مشارکت‌های مردمی، ارائه حمایت‌های معیشتی و کمک بهداشتی در محلات کم‌برخوردار و بیماران بستری در منزل بوده که در مراحل پایانی پایش قرار دارد و به زودی در سطح شهرستان با نظارت ستاد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴