کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای مراقبت از بیماران کرونایی

نقاهتگاه شهید سلیمانی نیروی دریایی سپاه در چالوس افتتاح شد

10 فروردين 1399 ساعت 12:31

نقاهتگاه شهید سلیمانی نیروی دریایی سپاه در چالوس برای مراقبت از بیماران کرونایی افتتاح شد.


به گزارش بلاغ، دانشگاه امام خامنه‌ای مستقر در زیبا کنار نیروی دریایی سپاه، نقاهتگاه 150 تختخوابی برای دوره نقاهت بیماران کرونایی در شهر چالوس افتتاح کرد.


دریادار دبستانی فرمانده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در آیین افتتاح این مرکز خاطر نشان کرد: بر مبنای فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری، ابلاغ فرمانده کل و فرمانده نیروی دریایی سپاه و درخواست استاندار مازندران، نقاهتگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح و راه اندازی شد.

وی هدف از افتتاح این نقاهتگاه را مراقبت از بیماران کرونایی ذکر کرد و افزود: علاوه بر نقاهتگاه، آزمایشگاه و بخشهای بستری نیز پیشبینی شده است تا بتوانیم در کنار مردم و برای حل بخشی از مشکل بیماران کرونایی خدمات رسانی کنیم.

این مسئول اظهار داشت: این نقاهتگاه قابلیت ارتقاء تا ۲۰۰ تختخواب را دارد.

فرمانده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در تمام صحنه‌ها، مشکلات و بلایای طبیعی در کنار مردم عزیز کشور هستیم راه اندازی ۳ بیمارستان صحرایی در شهرهای رشت، بندرعباس و  برازجان (در استان بوشهر) و ضدعفونی کردن شهرهای رشت، بندرعباس، بندر لنگه، عسلویه، بوشهر، ماهشهر و نیز راه اندازی کارگاه تولید ماسک را در این شهرها از دیگر خدمات نیروی دریایی سپاه در مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: با افتخار برای هر گونه ارائه خدمات به خصوص مهار و کنترل این بیماری در کنار مردم حضور داریم.

فیروزجائی ریس بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه مستقر در چالوس با اشاره به اقدامات فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه در سراسر کشور به فعالیت این فرماندهی با محوریت بیمارستان امام رضا در راستای تدابیر فرمانده محترم کل سپاه و فرمانده  محترم ندسا در شمال کشور اشاره کرد و با اشاره به برپایی بیمارستان سیار در استان گیلان با ظرفیت 80 تخت ، پذیرش بیماران کرونایی در غرب استان در محل بیمارستان امام رضا در چالوس و برپایی نقاهتگاه مراقبت از بیماران کرونایی در چالوس از مردم خواست که با ماندن در خانه زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنند.

وی همچنین به حضور سپاه در کنار مردم و برای مردم در کنار مجموعه وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و در خصوص سیر پذیدش افراد در نقاهتگاه گفت: بیمارانی که روند بهبودی در بیمارستان را طی کردند برای عدم شیوع این ویروس در این نقاهتگاه با معرفی بیمارستان مربوطه پذیرش شده و تحت مراقبت تا بهبودی کامل قرار خواهند گرفت.

فیروزجایی گفت: این نقاهتگاه دارای کادر پزشک، پرستار و بهیار با تخت های درمانی خاص و مطب ویزیت و کانکس رادیولوژی و آزمایشگاه سیار است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 417167

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417167/نقاهتگاه-شهید-سلیمانی-نیروی-دریایی-سپاه-چالوس-افتتاح

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com