کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد بنا: تعویق المپیک می تواند به نفع کشتی فرنگی ایران شود

6 فروردين 1399 ساعت 9:50

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر شرایط برای برگزاری اردوها و یا مسابقات بین المللی فراهم شود، در این صورت تعویق یکساله المپیک می تواند به سود تیم جوان کشتی فرنگی ایران باشد.



به گزارش بلاغ، محمد بنا در گفتگو ، درباره تعویق یک ساله رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و تاثیر آن بر ورزش ایران، اظهار کرد: لغو رقابت های المپیک تنها به ورزش ایران مربوط نمی شود و موضوعی جهانی است. خیلی از مسابقات رشته های مختلف ورزشی در جهان تحت تاثیر قرار گرفته و ورزش جهان دستخوش تغییرات گسترده شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره تاثیر تعویق یکساله المپیک بر کشتی فرنگی ایران، گفت: فکر میکنم زیاد شدن زمان یک ساله تا المپیک می تواند باعث کمک به تیم جوان کشتی فرنگی ایران شود، به شرط آنکه در این مدت اردوها با نظم برگزار شود و فرنگی کاران عازم رقابت های مختلف بین المللی شوند تا هر چه بیشتر تجربه کسب کنند.
وی تصریح کرد: اگر قرار باشد بدلیل شیوع این ویروس اردو و یا مسابقات خارجی نداشته باشیم و رویدادی در جهان برگزار نشود نه تنها کشتی بلکه همه رشته ها متضرر می شوند اما اگر این تعوق یکساله در شرایطی باشد که فعالیت ها از سر گرفته شود و به روال عادی بازگردد قطعا به نفع ما خواهد بود.
بنا ادامه داد: نسل جوانی در کشتی فرنگی داریم و برای کسب موفقیت در المپیک می توانیم از این فرصت یکساله به بهترین شکل برای تجربه بیشتر کشتی گیرانمان استفاده کنیم.امیدوارم مسابقات کشتی در زمان هایی که بعد از تعویق اعلام شده برگزار شود و هر چه زودتر شاهد عادی شدن شرایط باشیم و در نهایت ورزشکاران سراسر جهان در شرایطی نرمال پا به المپیک بگذارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی این موضوع را اتفاقی بی نظیر در ادوار المپیک دانست و گفت: در سال های گذشته المپیک بدلیل جنگ های جهانی لغو شده اما اینکه بدلیل شیوع یک ویروس شاهد لغو یا تعویق برگزاری المپیک باشیم اتفاقی نادر است. این ویروس یک اپیدمی جهانی است و همه باید در این شرایط کمک کنیم و تابع باشیم تا هر چه سریعتر جهان به شرایط نرمال بازگردد و ورزش نیز مانند گذشته فعالیت خوو را از سر بگیرد.
 


کد مطلب: 416827

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416827/محمد-بنا-تعویق-المپیک-می-تواند-نفع-کشتی-فرنگی-ایران-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com