تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور از اهدای هزار عدد ماسک و اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با ویروس کرونا این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
تهیه و اهدای 1000 عدد ماسک و اقلام بهداشتی از محل موقوفات شهرستان نور
حجت‌الاسلام عیسی توپاحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه نور اظهار کرد: از محل موقوفات، اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل ضد عفونی تهیه و برای توزیع بین بیماران و مراکز درمانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم گامی کوچک در راستای کمک به کادر خدوم بهداشتی و درمانی شهرستان و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز آن‌ها برداریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور با اشاره به ضدعفونی بقاع و امکان متبرکه این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تمامی بقاع متبرکه این شهرستان تعطیل است.

توپاحیدری تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و تأمین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، مرحله دوم طرح آستان مهربانی با هدف کمک به مستمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های خداپسندانه سازمان اوقاف اجرای طرح دست‌های مهربانی و رسیدگی به نیازمندان جامعه است، گفت: این طرح موجب انس و الفت هرچه بیشتر اقشار مردم با اوقاف و آشنایی هرچه بیشتر با موضوع وقف و توانمندی وقف در رفع نیازهای جامعه می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور یادآور شد: تعداد هزار عدد ماسک و اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴