مسئول کانون خادمیاری گلوگاه عنوان کرد

تولید 6 هزار ماسک بهداشتی در گلوگاه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۲
مسئول کانون مرکزی خادمیاری گلوگاه گفت: در حوزه رزمایش مقابله با بیماری کرونا با تأیید شبکه بهداشت و درمان شهرستان 6 هزار ماسک بهداشتی تولید و توزیع شده است.
۰
plusresetminus
تولید 6 هزار ماسک بهداشتی در گلوگاه
میلاد قدسی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: 150 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش 300 میلیون ریال ویژه شب عید در گلوگاه توزیع شد.

وی افزود: در حال حاضر 14 کانون موضوعی و چهار کانون محلی در شهرستان فعالیت می‌کنند.

مسئول کانون مرکزی خادمیاری رضوی شهرستان گلوگاه عنوان کرد: به همت خادمیاران رضوی مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال خدمات در حوزه محرومیت زدایی هزینه شده است.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان با تامین هزینه درمان، تهیه بسته‌های ارزاق و بسته‌های لوازم التحریر، معرفی زوج‌های جوان جهت دریافت وام قرض الحسنه، کمک هزینه جهیزیه، خرید سه  دستگاه آبگرمکن دیواری برای خانواده‌های محروم، خرید تلویزیون برای یک خانواده نیازمند از نمونه فعالیتهای صورت گرفته توسط کانون مرکزی خادمیاری شهرستان محسوب می‌شود.

قدسی بیان کرد : در حوزه رزمایش مقابله با بیماری کرونا با تأیید شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه تعداد 6 هزار ماسک بهداشتی تولید و توزیع شده است.

وی در پایان گفت: به همت کانون مرکزی خادمیاری رضوی شهرستان و با مشارکت کانونهای محلی امام رضا(ع) روستای لمراسک و قلعه پایان تعداد 150 بسته محصولات بهداشتی و غذایی ویژه شب عید شامل (قند، چای، شکر، روغن و ...) برای خانواده‌های نیازمند هر بسته به ارزش 2 میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما