کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

عقب‌ماندگی‌های سال گذشته با جهش تولید جبران می‌شود/سپاه و بسیج پرچمدار جهش تولید

3 فروردين 1399 ساعت 9:00

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به مردمی کردن کارهای اقتصادی گفت: عقب ماندگی‌های سال گذشته را میتوان با جهش تولید جبران کرد.


به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک سال نو، فرا رسیدن عید مبعث و همچنین اعیاد شعبانیه بویژه میلاد سراسر نور امام حسین (ع) که روز پاسدار نامگذاری شده است، گفت:‌این اعیاد را به همه جهادگران عرصه سلامت که این روز‌ها مشغول خدمت به مردم هستند تبریک میگویم. سال پر از کار و تلاش را پشت سر گذاشته ایم و خدا را شاکریم که مردم ایران از مشکلات سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در سال پیش رو باید تلاش و همت را مضاعف کنیم، افزود:‌باید با تلاش بیشتر  در مقابل همه دشمنی ها و عقب ماندگی‌ها بایستیم تا تهدید‌ها به فرصت تبدیل شود.

بابایی با تصریح بر اینکه دفاع همچنان باقی است، ادامه داد:‌در مقابل همه حوادث و شرایطی که ناخواسته بوجود آمد میتوان با همدلی، وحدت و سخت کوشی ایستاد و خدا تاکید کرده است  ان مع العسر یسرا، که همه این‌ها موجب رشد و پیشرفت می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه کربلا مازندران محول الاحوال خداست و ما همه وسیله هستیم؛ لذا خدا همه را به استقامت دعوت کرده است و همه ما جز سربازان فداکار و ثابت قدم امام زمان (اروحناه اله فداه) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» گفت:‌هرچند که تحریم‌ها اذیت کننده بود،  اما سال گذشته موجب حرکت و تلاش مردم و مسئولین شد و بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها راه افتادند و فعال شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه رهبر معظم انقلاب در سال ۹۱ فرمودند: ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمن قرار داریم، خاطر نشان کرد:‌به نظر می‌رسد در این امر مردم و هم مسئولین کوتاهی کردند و ما دچار یک عقب ماندگی در این زمینه شدیم،  اما سال گذشته سال حرکت بود و امروزه در بسیاری از صنایع مرتبط با نهادی‌های انقلابی جهش ۵۰ ساله را داشتیم که علیرغم تحریم و تهدید‌های دشمن توانستیم در مدت کوتاهی به سطح کشور‌هایی که تحریم نبودند، برسیم.

بابایی با اشاره به الزامات رهبر معظم انقلاب  در سال ۹۱ تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید دوباره الزمات معظم له را در مسئله فرهنگ کار و  تلاش، استفاده از تولیدات داخلی، مدیریت در مصرف، دانش بنیان کار کردن، کاهش وابستگی به خارج، حذف قانون و مقررات دست و پاگیر وخیلی از مسائل دیگر را یادآوری و بکار بگیریم.

فرمانده سپاه کربلا با ابراز امیدواری از اینکه با همت جمعی و انجام تکالیف دولت و مجلس  برای حمایت و پشتیبانی از تولید و همچنین نیرو‌های دانش بنیان میتوان عقب ماندگی‌های هرساله را جبران کرد، یادآور شد:همه مردم  در امر فرهنگ تولید قرار گرفتند که میتوان با فرهنگ تلاش و خستگی ناپذیری به اهداف دست پیدا کرد.

بابایی با  اشاره به بحران کرونا و  مشکلاتی که برای مردم بوجودآورده، خاطرنشان کرد: این دوره هم رد می‌شود و همزمان با مقابله با کرونا با تمام همت و تلاش و تشکیل گروه‌های اندیشه ورز می‌توان به راهکار‌های جهش تولید دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بسیج و سپاه را پرچمدار جهش تولید دانست و اعلام کرد:‌این آمادگی را داریم که هر کمکی که از دست ما برای صاحبان صنایع و کارگاه کوچک و بزرگ چه از لحاظ نیروی انسانی و چه به لحاظ دانشی و یا ساختار‌های اداری، انجام دهیم.

بابایی با بیان اینکه ما صحنه کار را میدان جهاد می‌بینیم و با اعتقاد وارد میدان کار میشویم، خاطرنشان کرد: با نگاه جهادی و ایثارگرانه وارد میدان کار شدن، هیچ شکستی تا به امروز شاهد نبودیم لذا در سال ۹۸ مقدمات تولید فراهم شد و در سال ۹۹ هم باید عقب ماندگی‌های سال گذشته را جبران کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان با تاکید بر اینکه با توانایی که در جوانان و دانشمندان  در زمینه کار و اقتصاد است  جبران عقب ماندگی‌ها دوران جنگ تحمیلی هم شدت گرفته است، افزود:‌ما می‌توانیم با حرکت جهادی و ورود همه مردم به عرصه کار، در یک مدت منطقی و معقول تمام عقب ماندگی‌های دوران ستم شاهی را هم جبران کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 416595

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416595/عقب-ماندگی-های-سال-گذشته-جهش-تولید-جبران-می-شود-سپاه-بسیج-پرچمدار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com