تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۶۵۹۵
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به مردمی کردن کارهای اقتصادی گفت: عقب ماندگی‌های سال گذشته را میتوان با جهش تولید جبران کرد.
۰
plusresetminus
عقب‌ماندگی‌های سال گذشته با جهش تولید جبران می‌شود/سپاه و بسیج پرچمدار جهش تولید
به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک سال نو، فرا رسیدن عید مبعث و همچنین اعیاد شعبانیه بویژه میلاد سراسر نور امام حسین (ع) که روز پاسدار نامگذاری شده است، گفت:‌این اعیاد را به همه جهادگران عرصه سلامت که این روز‌ها مشغول خدمت به مردم هستند تبریک میگویم. سال پر از کار و تلاش را پشت سر گذاشته ایم و خدا را شاکریم که مردم ایران از مشکلات سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در سال پیش رو باید تلاش و همت را مضاعف کنیم، افزود:‌باید با تلاش بیشتر  در مقابل همه دشمنی ها و عقب ماندگی‌ها بایستیم تا تهدید‌ها به فرصت تبدیل شود.

بابایی با تصریح بر اینکه دفاع همچنان باقی است، ادامه داد:‌در مقابل همه حوادث و شرایطی که ناخواسته بوجود آمد میتوان با همدلی، وحدت و سخت کوشی ایستاد و خدا تاکید کرده است  ان مع العسر یسرا، که همه این‌ها موجب رشد و پیشرفت می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه کربلا مازندران محول الاحوال خداست و ما همه وسیله هستیم؛ لذا خدا همه را به استقامت دعوت کرده است و همه ما جز سربازان فداکار و ثابت قدم امام زمان (اروحناه اله فداه) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» گفت:‌هرچند که تحریم‌ها اذیت کننده بود،  اما سال گذشته موجب حرکت و تلاش مردم و مسئولین شد و بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها راه افتادند و فعال شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه رهبر معظم انقلاب در سال ۹۱ فرمودند: ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمن قرار داریم، خاطر نشان کرد:‌به نظر می‌رسد در این امر مردم و هم مسئولین کوتاهی کردند و ما دچار یک عقب ماندگی در این زمینه شدیم،  اما سال گذشته سال حرکت بود و امروزه در بسیاری از صنایع مرتبط با نهادی‌های انقلابی جهش ۵۰ ساله را داشتیم که علیرغم تحریم و تهدید‌های دشمن توانستیم در مدت کوتاهی به سطح کشور‌هایی که تحریم نبودند، برسیم.

بابایی با اشاره به الزامات رهبر معظم انقلاب  در سال ۹۱ تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید دوباره الزمات معظم له را در مسئله فرهنگ کار و  تلاش، استفاده از تولیدات داخلی، مدیریت در مصرف، دانش بنیان کار کردن، کاهش وابستگی به خارج، حذف قانون و مقررات دست و پاگیر وخیلی از مسائل دیگر را یادآوری و بکار بگیریم.

فرمانده سپاه کربلا با ابراز امیدواری از اینکه با همت جمعی و انجام تکالیف دولت و مجلس  برای حمایت و پشتیبانی از تولید و همچنین نیرو‌های دانش بنیان میتوان عقب ماندگی‌های هرساله را جبران کرد، یادآور شد:همه مردم  در امر فرهنگ تولید قرار گرفتند که میتوان با فرهنگ تلاش و خستگی ناپذیری به اهداف دست پیدا کرد.

بابایی با  اشاره به بحران کرونا و  مشکلاتی که برای مردم بوجودآورده، خاطرنشان کرد: این دوره هم رد می‌شود و همزمان با مقابله با کرونا با تمام همت و تلاش و تشکیل گروه‌های اندیشه ورز می‌توان به راهکار‌های جهش تولید دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بسیج و سپاه را پرچمدار جهش تولید دانست و اعلام کرد:‌این آمادگی را داریم که هر کمکی که از دست ما برای صاحبان صنایع و کارگاه کوچک و بزرگ چه از لحاظ نیروی انسانی و چه به لحاظ دانشی و یا ساختار‌های اداری، انجام دهیم.

بابایی با بیان اینکه ما صحنه کار را میدان جهاد می‌بینیم و با اعتقاد وارد میدان کار میشویم، خاطرنشان کرد: با نگاه جهادی و ایثارگرانه وارد میدان کار شدن، هیچ شکستی تا به امروز شاهد نبودیم لذا در سال ۹۸ مقدمات تولید فراهم شد و در سال ۹۹ هم باید عقب ماندگی‌های سال گذشته را جبران کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان با تاکید بر اینکه با توانایی که در جوانان و دانشمندان  در زمینه کار و اقتصاد است  جبران عقب ماندگی‌ها دوران جنگ تحمیلی هم شدت گرفته است، افزود:‌ما می‌توانیم با حرکت جهادی و ورود همه مردم به عرصه کار، در یک مدت منطقی و معقول تمام عقب ماندگی‌های دوران ستم شاهی را هم جبران کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما