وحدت و همدلی ستودنی این ایام بین دولت و ملت و کمک به یکدیگر، از نشانه‌های الهی ملت بزرگ ایران است که نویدبخش عنایت ویژه خداوند می‌باشد.
۰
plusresetminus
آیت‌ الله توکل: ملت بزرگ ایران ابتلاء کرونا را همچون سایرامتحان‌ها با موفقیت پشت‌سر می‌گذارد
به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه و تلاش‌های ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و همه دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا، از عموم مردم خواست تا با رعایت تمام نکاتی را که متولیان امر مبارزه با کرونا ویروس اعلام می‌کنند، گام اساسی را در قطع زنجیره ابتلاء محکم بردارند.

متن پیام آیت‌الله توکل بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ملت بزرگ، متدین و فهیم!
پیشینه مشعشع و پرافتخارتان بویژه از انقلاب اسلامی به این سوی، گواه مستحکمی بر غلبه اراده اتحاد و انسجام‌تان بر هر مشکل و معضل و حتی بحرانی است که پدیده کرونا در مقابل آنها نمونه دیگری بر اثبات استواری و ایمان به پیروزی شما اراده‌های سترگ الهی است.
ضمن قدردانی و دعای خیر برای پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و همه آنانی که در مبارزه با کرونا آنچه که در توش و توان دارند را پای خدمت به این ملت بزرگ آورده‌اند، از ملت بزگ ایران بویژه مازندرانی‌های غیور و دلاور می‌خواهم تا با رعایت آنچه که اولیای ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کنند، از حضور در خارج منزل حتی‌المقدور اجتناب کرده و از هرگونه سفر بپرهیزند.

براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، مازندران بدلیل سفر برخی از هم‌میهنان از وضعیت قرمز هم فراتر رفته و مراکز درمانی آن بهیچ‌وجه امکان پذیرش بیماران را ندارند. بدین جهت، برای حفظ سلامت خود و میزبانان این استان و هر استان دیگر، واجب است تا بازگشت به شرائط عادی، از هرگونه سفر و خروج از منزل خودداری فرمائید. بدون تردید، در پرتو برخورد مسئولانه شما مردم خوب و فهیم، کرونا با تحمیل حداقل تلفات و آسیب ناچار به شکست خواهد شد و مجموعه خدوم درگیر با این ابتلاء خطرناک نیز از زحمات طاقت‌فرسای کنونی رهایی خواهند یافت. انشاءالله با رعایت همه نکات ضروری و توسل به ادعیه و ائمه هدی صلوات‌الله و سلامه علیهم اجمعین، نصرت الهی و شکست کرونا در راه است. والسلام علیکم ورحمه‌الله و برکاته
21 رجب‌المرجب 1441 هجری شمسی
برابر با 26 اسفند 1398
سیدرحیم توکل
نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴