کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اعلام کرد

برگزاری رزمایش مدافعان سلامت در فریدونکنار/ بسته‌های سلامت به تمام مردم اهدا می‌شود

21 اسفند 1398 ساعت 11:32

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت در این شهرستان خبر داد و گفت: بسته‌های سلامت به تمام مردم فریدونکنار اهدا می‌شود.


به گزارش بلاغ، علی محسنی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از ارتحال سرهنگ جعفرزاده فرمانده فقید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهار کرد: درگذشت جانسوز فرمانده فقید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار را به محضر فرمانده سپاه کربلا مازندران، پاسداران، بسیجیان و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سپاه شهرستان فریدونکنار در چهار محور مدافعان سلامت، سفیران سلامت، ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت و ناظران سلامت اقداماتی را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا انجام داده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: در سطح شهرستان همکاری خوبی از سوی سپاه پاسداران با شبکه بهداشت، بیمارستان، اداره صنعت و معدن، شهرداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، فرمانداری و دیگر مسئولان صورت گرفته است.

محسنی با بیان اینکه قرارگاه زیستی در سطح سپاه ناحیه فریدونکنار درحال فعالیت است گفت: این قرارگاه ذیل قرارگاه زیستی شهرستانی است و سپاه و بسیج درحال کمک‌رسانی به دستگاه‌های دیگر هستند.

وی یادآور شد: گروه‌های جهادی بسیجی فریدونکنار با تلاش مثال‌زدنی درحال تولید و توزیع ماسک، گان، لوازم بهداشتی بین شهروندان و اهالی روستا بوده و همچنین چندین مرحله در سطح شهر و روستاها ضدعفونی معابر انجام شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت خبر داد و اظهار کرد: رزمایش مدافعان سلامت با هدف ضدعفونی کردن بیمارستان امام خمینی(ره) و سطح شهر و همچنین توزیع هزار عدد بسته سلامت از قبیل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده انجام گرفته است.

محسنی با اشاره به اینکه مرحله نخست توزیع بسته‌های سلامت در محله اسدی و منطقه فیروزآباد بوده است خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی تلاش می‌کنیم تا این بسته‌ها بین تمامی مردم شهرستان توزیع شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری هیات رزمندگان اسلام، پیشکسوتان بسیجی، گردان امام حسین(ع)، شهرداری، اداره صنعت و معدن و شبکه بهداشت برگزار شده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 415851

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/415851/برگزاری-رزمایش-مدافعان-سلامت-فریدونکنار-بسته-های-تمام-مردم-اهدا-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com