تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۱۵۸۵۱
جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت در این شهرستان خبر داد و گفت: بسته‌های سلامت به تمام مردم فریدونکنار اهدا می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری رزمایش مدافعان سلامت در فریدونکنار/ بسته‌های سلامت به تمام مردم اهدا می‌شود
به گزارش بلاغ، علی محسنی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از ارتحال سرهنگ جعفرزاده فرمانده فقید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهار کرد: درگذشت جانسوز فرمانده فقید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار را به محضر فرمانده سپاه کربلا مازندران، پاسداران، بسیجیان و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سپاه شهرستان فریدونکنار در چهار محور مدافعان سلامت، سفیران سلامت، ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت و ناظران سلامت اقداماتی را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا انجام داده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: در سطح شهرستان همکاری خوبی از سوی سپاه پاسداران با شبکه بهداشت، بیمارستان، اداره صنعت و معدن، شهرداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، فرمانداری و دیگر مسئولان صورت گرفته است.

محسنی با بیان اینکه قرارگاه زیستی در سطح سپاه ناحیه فریدونکنار درحال فعالیت است گفت: این قرارگاه ذیل قرارگاه زیستی شهرستانی است و سپاه و بسیج درحال کمک‌رسانی به دستگاه‌های دیگر هستند.

وی یادآور شد: گروه‌های جهادی بسیجی فریدونکنار با تلاش مثال‌زدنی درحال تولید و توزیع ماسک، گان، لوازم بهداشتی بین شهروندان و اهالی روستا بوده و همچنین چندین مرحله در سطح شهر و روستاها ضدعفونی معابر انجام شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت خبر داد و اظهار کرد: رزمایش مدافعان سلامت با هدف ضدعفونی کردن بیمارستان امام خمینی(ره) و سطح شهر و همچنین توزیع هزار عدد بسته سلامت از قبیل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده انجام گرفته است.

محسنی با اشاره به اینکه مرحله نخست توزیع بسته‌های سلامت در محله اسدی و منطقه فیروزآباد بوده است خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی تلاش می‌کنیم تا این بسته‌ها بین تمامی مردم شهرستان توزیع شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری هیات رزمندگان اسلام، پیشکسوتان بسیجی، گردان امام حسین(ع)، شهرداری، اداره صنعت و معدن و شبکه بهداشت برگزار شده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما