تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۱۵۴۸۲
رئیس کمیته امداد فریدونکنار با اعلام اینکه درآمدهای حاصل از کمک‌های خیرین در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته با رشد ۱۰ برابری همراه بوده است، گفت: در آستانه سال نو، خانواده‌های نیازمند چشم‌ انتظار کمک‌ مردم شریف فریدونکنار هستند.
۰
plusresetminus
رشد 10 برابری کمک‌های خیران به مددجویان فریدونکناری/ خانواده‌های نیازمند چشم‌ انتظار کمک‌ در آستانه سال نو
شهیدالله آقاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تعداد هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۷۰۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان فریدونکنار هستند.
 
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۰۲ نوع خدمات به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌دهد خاطرنشان کرد: کمک‌های معیشتی، جهیزیه، ساخت و تعمیر مسکن، خدمات فرهنگی و دانش‌آموزی و دانشجویی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اشتغالزایی و مشاغل خانگی و مشاره، بخشی از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در زمینه اشتغال به ۷۰ نفر از مددجویان تحت پوشش فریدونکنار تسهیلاتی به ارزش دو میلیارد تومان اعطا شد و بخش دیگری از این تسهیلات در اختیار بانک‌ها است که حدود ۱۲ نفر در نوبت پرداخت هستند.

آفاجانپور ادامه داد: طی قراردادی که با چند آموزشگاه فنی و حرفه‌ای داریم برای هر نفر کارآموز تحت پوشش، مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک درنظر گرفته می‌شود تا این افراد به صورت رایگان آموزش‌های لازم را با هر رشته‌ای که علاقه دارند فراگرفته و سپس اشتغالی برای خود ایجاد کنند.

وی یادآور شد: ۲۱ نفر در بخش آموزش منجر به اشتغال شرکت کردند که تمام هزینه‌های آن توسط کمیته امداد پرداخت شده که پس از این آموزش‌ها و برای شروع فعالیت هم تسهیلات پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار با بیان اینکه برنامه‌های هفته نیکوکاری به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است، گفت: از مردم شریف فریدونکنار خواهشمندیم باتوجه به نزدیکی سال نو و چشم انتظاری خانواده‌های نیازمند کمک‌های خود را نزد اداره کمیته امداد شهرستان، مراکز نیکوکاری مستقر در مسجد امام سجاد(ع)، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهدا رو به روی سینما، حوزه علمیه خواهران، بازار قائم و روستای کاردگرمحله و یا به شماره حساب ۰۱۰۴۰۰۰۵۹۹۰۰۵ بانک صادرات اهدا کنند.

آقاجانپور با اشاره به درآمدهای اداره کمیته امداد فریدونکنار اظهار کرد: در سال ۹۸ درآمدهای حاصل از کمک‌های خیرین در قالب طرح لبخند به میزان ۳۰۰ میلیون تومان، نیکوکاری ۲۸۰ میلیون تومان و جشن عاطفه‌ها ۲۳۰ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰ برابری داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴