مدیر شبکه بهداشت فریدونکنار اعلام کرد

بستری بودن 20 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان فریدونکنار

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۵۳۲۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار گفت: درحال حاضر ۲۰ مورد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند.
۰
plusresetminus
بستری بودن 20 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان فریدونکنار
محمدحسن ساتری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: درحال حاضر ۲۰ مورد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته چهار نفر از افرادی که در بیمارستان فریدونکنار بستری بودند برای ادامه مراحل مراقبت و درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) آمل انتقال پیدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: باتوجه به اینکه هنوز امکاناتی از قبیل ماسک و دستکش در اختیار ما گذاشته نشده نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

ساتری یادآور شد: برای اینکه پرسنل کادر درمانی از خطرهای احتمالی دور نگه داشته شوند با رایزنی‌های صورت گرفته امکاناتی به بیمارستان فریدونکنار تزریق شده و همچنین مبلغ ۳۵ میلیون تومان جنس خریداری شد.

وی بر لزوم پیشگیری فردی برای جلوگیری از مبتلا شدن به این بیماری تاکید کرد و گفت: شستن مداوم دست‌ها، عدم صرف غذا در بیرون از منازل و پرهیز از مصرف غذای رستورانی، عدم مصرف قلیان و مراجعه به قلیان‌سراها و کاهش مراجعه به کافی شاپ‌ها از جمله مواردی است که باید افراد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا آن‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴