کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشتگ‌های #داغ ۸ ساعت گذشته؛

همه با هم، هم علیه "کرونا" هم علیه "توهم کرونا"

7 اسفند 1398 ساعت 15:01

با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در ایران موجی از اخبار مخرب، یاس آور و ناامید کننده از سوی فیک نیوزهای سعودی، منافقین و سلطنت طلبانِ ضد انقلاب در فضای مجازی شکل گرفت و در بستر توییتر، اینستاگرام و تلگرام تولید و توزیع شد.


به گزارش بلاغ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در ایران موجی از اخبار مخرب، یاس آور و ناامید کننده از سوی فیک نیوزهای سعودی، منافقین و سلطنت طلبانِ ضد انقلاب در فضای مجازی شکل گرفت و در بستر توییتر، اینستاگرام  و تلگرام تولید و توزیع شد.

فعالین فضای مجازی جبهه انقلاب در مقابله با عملیات روانی-رسانه ای سنگین معاندین جمهوری اسلامی، دست به کار شده و با انتشار محتواهای آموزشی و توصیه های بهداشتی در قالب ویدئو، عکس نوشت، متن و اینفوگرافی در جهت آموزش برای پیشگیری، کم کردن روند شیوع و کاهش ترس و استرس کاذب القاشده در میان جامعه، ذیل کلید واژه #همه_با_هم_علیه_کرونا تا کنون بیش از ۲۰ هزار توییت و ریتوییت و ۵ هزار پست اینستاگرامی، اقدام به تولید محتوا کردند.



 
همچنین به منظور روشنگری در مورد پروژه ایران هراسی و اهداف ضد انقلاب در برجسته سازی از کرونا و شیوع آن در ایران، کلید واژه #توهم_کرونا با بیش از ۷ هزار و  پانصد توییت و ریتوییت و یک هزار پست اینستاگرامی ذیل آن، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.



کد مطلب: 414846

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414846/همه-هم-علیه-کرونا-توهم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com