تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۷۰۵
نماینده وزیر بهداشت در قم از تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم خبر داد و گفت: ۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبود یافته بودند از بیمارستان مرخص شدند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمد توکلی در حاشیه حضور در قم با اشاره به تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم اظهار کرد: با تجهیز این آزمایشگاه دیگر نیازی نیست که تست‌های تشخیص ویروس کرونا به تهران ارسال شده و کارهای تشخیص در قم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فقط ۹ مورد فوتی‌های قم کرونا مثبت بوده‌اند


وی بیان کرد: برای پرسنل بیمارستان‌هایی که با بیماران مبتلا به کرونا سروکار دارند دو خوابگاه اختصاصی مشخص شده است و بسته‌های حفاظت فردی نیز برای کارکنان و بیماران تامین شده است. این بسته‌ها هر شب وارد قم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
نماینده وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کامکار و فرقانی قم بستری هستند یادآور شد: برخی از این بیماران به بیماری آنفلوانزا مبتلا بوده و برخی مشکوک به کرونا هستند.
وی با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبود یافته بودند از بیمارستان مرخص شدند یادآور شد: ۱۳ نفر از این بیماران در بیمارستان کامکار و ۸ نفر در بیمارستان فرقانی بستری بودند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰