تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۱۴۵۲۳
ملت ولایتمدار و مسئولیت‌پذیر ایران با درک حساس شرائط کنونی، به تکلیف خود عمل کرده و حال، این منتخبان هستند که باید به شعارهای خود عمل کنند.
۰
plusresetminus
آیت‌الله توکل: با انجام تکلیف ملت، ادای دین منتخبان آغاز شد
به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اتمام انتخابات را آغاز تحقق شعارهای انتخاباتی نمایندگان برگزیده مردم توصیف کرد و با تقدیر و تشکر از فهم بلند ملت در زمان‌شناسی، اظهار داشت: با حمد خداوند و تقدیر از حسن زعامت مقام معظم رهبری و تشکر از همه دست‌اندرکاران امر انتخابات، بواقع این انتخابات هیچ بازنده‌ای نداشت چراکه برنده این میدان، مردم خوب و قدرشناس ایران اسلامی است.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را لبیک به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: نتیجه انتخابات دوم اسفند یأس و ناامیدی دشمنان و شادی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی است که منتخبان باید قدر ملت را در کارکرد خوب و عالی خود نشان دهند.

آیت‌الله سیدرحیم توکل هم‌فکری و همدلی نمایندگان در کمک به قوه قضائیه و مجریه در رفع تنگناهای تقنینی و نظارت شایسته بر اجرای قوانین و مبارزه با فساد و تلاش برای رونق کسب و کار و اشتغال را از مطالبات جدی مردم دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با ارتباط دائم و پیوسته با مردم حوزه انتخابیه خود باید پیگیر رفع مشکلات و معضلات آنان باشد تا نکند بین آنها فاصله بیافتد و مردم از انتخاب خود پشیمان شوند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴