فرماندار سوادکوه خبر داد

اختصاص ۵۹ صندوق اخذ رای در سوادکوه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۴۳۷۷
فرماندار سوادکوه گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی۵۹ صندوق اخذ رای برای کل شهرستان سوادکوه در نظر گرفته شده است.
۰
plusresetminus
اختصاص ۵۹ صندوق اخذ رای در سوادکوه
سعید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره آمادگی کامل شهرستان سوادکوه جهت برگزاری یک انتخابات خوب و اخذ رای مردم شریف و با دانش این شهرستان، اظهار کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی۵۹ صندوق اخذ رای برای کل شهرستان در نظر گرفته شده است  که از این تعداد ۳۶ صندوق سیار و۲۳ صندوق ثابت که شامل ۳۵حوزه بخش مرکزی و۲۴ صندوق در بخش زیراب مستقر می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای تشکیل هئیت اجرایی تا به امروزاقدامات خوبی جهت تسهیل در اجرای انتخابات انجام شده است، افزود: آموزش کاربران، نماینده فرماندار و هئیت اجرایی، بارزسان، نظارت روند اجرای قوانین انتخابات را تسهیل  کرده است.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه شرایط جغرافیایی و پراکنده‌گی سرزمینی سوادکوه شرایط ویژه‌ای را  نسبت به شهرستان‌های دیگر برای سوادکوه ایجاد کرده است، گفت: باور ما بر این است برای جمع‌آوری یک رای هم باید اقدام کنیم، با کمک و همکاری اداره راهداری و سایر دستگاه‌ها طی چند روز گذشته تمام محورهای منتهی به حوزه‌های اخذ رای، نقاط مرتفع بازگشایی شد و تا این لحظه تمام محورها باز است، رای دهنده‌ای که در دورترین نقاط هم زندگی کند حق قانونی این فرد است که شرایط شرکت در انتخابات برای وی فراهم شود.
 
این مسئول با اشاره به احتمال بارش برف از امشب و احتمال مسدود شدن مسیرها افزود: با استناد به ماده ۶۲، 4 صندوق در بخش مرکزی و1 صندوق در بخش زیراب امشب به همزاه بازرسان، ناظرین اعزام می‌شوند تا بتوانند فردا صبح همزمان با کل کشور رای گیری را در حوزه‌های شعب اخذ رای آغاز کنند.
 
یزدانی با اشاره به مشکل بارش برف و احتمال قطعی برق  که منجر به قطعی تلفن می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای مبنی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی تشکیل و مشکلات پیش بینی شد و به دلیل وجود دستگاه احراز هویت در محل اخذ رای 2 اکیپ مخابرات و برق در آماده باش قرار گرفتند تا مشکلات احتمالی که ایجاد می‌شود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند، کمیته مالی وکمیته سیاسی نیز تشکیل شده است و آخرین جلسه بازخوانی و رفع اشکال نیز صبح امروز یرگزار شد.
 
وی افزود: طبق آخرین سرشماری تعداد ۳۲ هزار و 900 نفر واجد شرایط رای دادن، هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و 500 نفر مرد و ۱۶ هزار و400نفر را خانم تشکیل می‌دهند ولی با توجه به اینکه جمعیت سوادکوه شناور است احتمال می‌رود یک شکاف حدوداً ۱۵ درصدی بین رای دهنده‌گان و واجدین شرایط ایجاد شود.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه در پایان تاکید کرد:۵۹صندوقی که برای شهرستان در نظر گرفته شده تمام نقاط روستایی و شهری شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد به 2 دلیل افزایش مشارکت و هم اینکه  رای  دادن میثاقی دوباره با انقلاب است تمام مناطق شهرستان حتی با یک سکنه مد نظر قرار گرفتند تا همه‌ی رای دهندگان از حق قانونی خود استفاده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴