تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۳۶۰
امام جمعه زیراب با اشاره به ایام انتخابات و تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم، حضور مردم در انتخابات را عامل تقویت امنیت کشور، افزایش قدرت ملی، منطقه‌ای و جهانی ملت و ایران برشمرد.
۰
plusresetminus
حضور مردم در انتخابات عامل تقویت امنیت کشور است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، در مراسم روز زن و مادر در شهرستان سوادکوه، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، زن را مدیر عالم برشمرد و گفت: ما اگر سردار سلیمانی داریم به برکت دامانِ مادر سردار سلیمانی است.
 
وی خانواده را محبوب‌ترین بنیان نزد خداوند برشمرد و با اشاره به تهدیدات جدی در عصر حاضر، علیه بنیان خانواده، به بیان آمار فراوان فرزندان نامشروع در امریکای لاتین، ایالات متحده و اروپا پرداخت و گفت: اما این میزان در ایران و خاورمیانه به یک درصد هم نمی‌رسد و دلیل آن بنیاد سنتی و مذهبی ایرانیان و تعالیم قرآن است.
 
امام جمعه زیراب با اشاره به نقشه‌های دشمن برای از هم پاشیدن بنیان خانواده، یکی از این حربه‌ها را ازدواج سفید عنوان کرد و گفت: دشمن با دستگاه تبلیغاتی عظیم خود سعی در نابودی این بنیان عزیز دارد.
 
این مسئول آگاهی از نقشه‌های دشمن و توجه به کانون خانواده فاطمی راهکار مقابله و ایستادگی در برابر نقشه دشمن دانست و از جمله اصول خانواده فاطمی به محبت و مهرورزی، احترام متقابل و مهدویت اشاره کرد و گفت: اصل مهدویت به معنای حاکمیت ارزش‌های دینی در کانون خانه و خانواده و اهمیت دادن به امور معنوی است و برای موفقیت دنیا و آخرت فرزندان آنها را به امور دینی و معنوی همچون نماز اول وقت تشویق کنید.
 
رضایی با اشاره به ایام انتخابات و تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم، حضور مردم در انتخابات را عامل تقویت امنیت کشور، افزایش قدرت ملی، منطقه‌ای و جهانی ملت و ایران برشمرد و گفت: هرچه حضور بیشتر باشد دشمن مایوس‌تر خواهد شد و برعکس با نرفتن پای صندوق رای، دشمن به طرح نقشه‌های بیشتر علیه ما ترغیب می‌شود.
 
وی با اشاره به سخنان رهبری از جمله خصوصیات یک نماینده خوب به رسیدگی به مشکلات مردم، شجاعت و دلیری اشاره کرد و گفت: این نظر که فرد با تبلیغات بیشتر، بهتر است یک اشتباه بوده و تنها باید به این توجه داشت که چه کسی اصلح و توان به دوش کشیدن این مسئولیت سنگین را داراست و بتواند به ملت، کشور و ولایت فقیه کمک کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴