کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر معاون وزیر بهداشت از تلاش کارکنان نظام سلامت در بحران‌ها

25 بهمن 1398 ساعت 11:20

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان نظام سلامت به ویژه در بحران‌های سیل، زلزله و برف تقدیر کرد.



به گزارش بلاغ، در متن پیام دکتر مریم حضرتی آمده است:« پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان عزیز سرزمین پهناورم ایران، سلام می‌کنم به تک تک شما بزرگواران، سلامی از سر وفاداری، تعهد، عشق به انسانیت، سخاوت در مهر ورزیدن و کرامت در شور بخشیدن، که درک من از لطف حضور شما در تمام لحظات بحران‌ها، سیل، طوفان و اکنون برف بوده است. شما عزیزانی که اکنون حدود 72ساعت است که به دلیل بند آمدن راه‌ها در برخی از استان‌های برف خیز، در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی مانده‌اید و خللی در روند خدمت رسانی ایجاد نشده است، به راستی آنچه پرواز اندیشه‌هایمان را بر فراز سال‌ها و قرن‌ها ماندگار می‌کند، همت عزیزانی است که در کمال صداقت و پشتکار، بهترین روزها و سال‌های عمر خود را صرف اعتلای مردم این مرز و بوم می‌نمایند. 
نتیجه تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست. آرزوی من برای شما نهایت خیری است که خداوند در ذات آدمی نهاده است و آن تداوم مهرورزی تا روز نیک فرجامی است.
موفق و پیروز باشید.»
 


کد مطلب: 413890

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/413890/تقدیر-معاون-وزیر-بهداشت-تلاش-کارکنان-نظام-سلامت-بحران-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com