تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۱۳۸۶۰
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: طی سفر یک‌روزه وزیر نیرو به استان مازندران، 877 میلیارد تومان پروژه مورد بهره‌بردری قرار گرفت.
۰
plusresetminus
افتتاح 877 میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر نیرو در مازندران
مهدی رازجویان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو به استان مازندران و افتتاح پروژه‌های افتتاح شده طی این سفر اظهار کرد: طی سفر یک‌روزه وزیر نیرو به استان مازندران، 877 میلیارد تومان پروژه مورد بهره‌بردری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از طرح‌های قابل بهره‌برداری، افتتاح تصفیه خانه آب شهر ساری بود که با افتتاح این تصفیه خانه، جمعیتی 400 هزار نفر از آب شرب بهداشتی این تصفیه خانه بهره‌مند می‌شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه این تصفیه خانه در جاده ساری-تاکام و پس از کارخانه صنایع چوب و کاغذ احداث و به بهره‌برداری رسیده است؛ خاطرنشان کرد: این تصفیه خانه، با دبی 1.5 میلیون مترمکعب بر ثانیه، آب را تصفیه می‌کند.

این مسئول بیان کرد: طی این سفر، کلنگ احداث یک نیروگاه برق در شهرستان محمودآباد با هزینه سرمایه‌گذاری 3 هزار و 600 میلیارد تومانی نیز به زمین زده شد.

رازجویان با بیان اینکه زیرساخت‌های این پروژه در حال تهیه است؛ گفت: در حال حاضر در حال اخذ و انتخاب سرمایه‌گذار برای این پروژه هستیم.

وی یکی دیگر از پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته طی این سفر را آب‌رسانی به 56 روستای مازندران اعلام کرد و افزود: 56 روستای مازندران از آب شرب بهداشتی روستایی بهره‌مند شدند که برای نمونه، آیین افتتاح این پروژه در روستای ریکنده قائم‌شهر با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

رازجویان با بیان اینکه اردکانیان در پایان این سفر یک‌روز در گلزار شهدای ساری حضور و ضمن قرائت فاتحه برای شهدا، بر سر مزار آیت‌الله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در استان حاضر شد؛ عنوان کرد: وزیر نیرو عصر امروز ساری را به مقصد تهران ترک کرد.

گفتنی است وزیر نیرو که برای حضور در جلسه ستاد بحران عازم استان گیلان شده بود، امروز با ورود به استان مازندران، ابتدا در مراسم کلنگ زنی نیروگاه برق محمود آباد شرکت کرد و پس از آن عازم روستای ریکنده قائم‌شهر جهت افتتاح پروزه آب رسانی به روستاهای استان شد و در پایان این سفر با حضور در تصفیه خانه ساری، از این پروژه بازدید و در آیین افتتاح شرکت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما