تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۱۳۷۹۳
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 26بهمن ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: درحال حاضر سطح تمامی محورهای مازندران به‌صورت لغزنده است.
وی افزود: صبح امروز با توجه به ذوب شدن برف‌ها و برودت هوا تردد خودروها به سختی انجام می‌شد که درحال حاضر به حالت عادی بازگشت.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه سفر به جاده‌های کوهستانی استان باتوجه به بارش برف بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: احتمال سقوط بهمن وجود دارد که در این زمینه هم هواشناسی و هم پلیس هشدارهای لازم را ارائه داده است.

قدمی با اشاره به اینکه چهارشنبه‌ای دیگر با ترافیک از راه رسید، تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان و تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان نیز روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 26 بهمن ماه از محورهاي " كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه " و بالعكس ممنوع است .

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور " كرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز جمعه 25 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه 25 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 21 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 22 بهمن ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنج شنبه و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 بهمن ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران، اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 25 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روز جمعه 25 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 بهمن ماه از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشاء به صورت يك طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور سوادکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه 21 بهمن ماه از مسیر جنوب به شمال ممنوع است.

وی گفت: در همین محور تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 25 بهمن ماه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴