زمستان در 22 بهمن خودی نشان داد؛

آغاز بارش برف در بیشتر شهرهای مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۱۳۷۲۰
لحظاتی قبل، در عصر بیست و دومین روز از بهمن ماه، زمستان خودی نشان داد و بارش برف در مرکز مازندران آغاز شد.
۰
plusresetminus
آغاز بارش برف در بیشتر شهرهای مازندران
به گزارش بلاغ، لحظاتی قبل در عصر بیست و دومین روز از بهمن ماه، زمستان خودی نشان داد و بارش برف در مرکز مازندران آغاز شد.

بارش برف که از روز گذشته در اکثر نقاط استان آغاز شده بود و اکنون در غالب محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش آن هستیم، غالب نقاط روستایی استان را از غرب تا شرق استان سفیدپوش کرده است.

گفتنی است بارش برف در مرکز استان، مردم را از خانه‌هاشان بیرون کشیده و شور و نشاط خاصی در یکی از سردترین روزهای سال در میان مردم خلق کرده است.

بارش برف در مرکز استان که از دقایقی قبل آغاز شده، اکنون با شدت بیشتری ادامه دارد و به نظر می‌رسد با ادامه این بارش، با نشستن روی بام خانه‌ها و درختان، چهره زمستانی به شهر بدهد و شاهد سفیدپوش شدن شهر باشیم.


به گفته احمد اسدی  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بارش برف و باران تا امشب در آسمان استان تداوم دارد و در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت برف و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان به‌صورت برف و باران خواهد بود و از امشب شاهد خروج این سامانه بارشی هستیم.

وی افزود: بیشترین باران در این مدت از نوشهر با ۴۱ میلی‌متر و بیشترین برف نیز با ارتفاع ۲۳ سانتی‌متر از سیاه‌بیشه گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش ۱۵ تا ۲۵ درجه‌ای دمای هوا، خاطرنشان کرد: صبح فردا در ارتفاعات استان یخبندان داریم که لازم است به هشدارها توجه شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بارش‌ها تقریباً کل استان را تحت تاثیر قرار داده و تمرکز بارش بیشتر در محدوده غرب و مرکزی استان و در مناطق جلگه‌ای و دشت نیز بارش به‌صورت باران و برف بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷