تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۱۲۹۹
مدیرکل شیلات مازندران از صید بیش از 4 هزار و 500 تن ماهی در دریای خزر خبر داد و گفت: در برخی از نقاط استان صید در حال انجام است و احتمال تمدید نیز وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارشبلاغ،حبیب‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ درباره زمان اتمام صید ماهی در مازندران اظهار داشت: زمان برداشت ماهی در دریایی خزر تا 23 فروردین ماه ادامه دارد و این زمان ممکن است در روزهای آینده نیز تمدید شود.
وی دلیل تمدید صید برای روزهای بعد از 23 فروردین ماه را سرمای هوا اعلام و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 500 تن انواع ماهی توسط 54 شرکت ‌تعاونی در سطح دریایی خزر صید شد.
مدیرکل شیلات مازندران بیان داشت: زمان اعلام قطعی برداشت ماهی از دریا بستگی به نوع منطقه دارد و احتمال دارد این زمان در منطقه میانکاله تا روزهای 26 فروردین ماه نیز تمدید شود.
این مسئول درباره زمان قطعی اتمام صید گفت: بررسی زمان دقیق برای پایان صید در اختیار کارشناسان مراکز تحقیقاتی دریایی خزر است.
حبیب‌نژاد درباره مشکلاتی که درباره ماهیان کفال در سطح دریایی خزر مطرح شده بود، افزود: سه نوع کفال در دریای خزر وجود دارد که تنها یک گونه مشکل داشت.
ی در پاسخ به سئوالی که مردم چگونه متوجه این موضوع شوند، خاطرنشان کرد: ماهیان کفالی که در مراکز عرضه ماهی توزیع می‌شود مشکل بهداشتی ندارد.
وی گفت: صیادان اقدام به جمع‌آوری ماهیان که در سطح آب قرار می‌گیرند، نمی‌کنند.
مدیرکل شیلات مازندران دیگر ماهیان که در ایام صید در دریای خزر وجود دارد را ماهیان خاویاری اعلام کرد و بیان داشت: صید ماهیان خاویاری در حال حاضر در اختیار مجموعه مدیریت امور خاویاری است و آماری از این بابت در اختیار ما نیست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
محسن
چرادرفصل تخم ریزی اجازه صید بی رویه میدید؟
چرا کمی زودترشروع نمی کنید که به فصل تخم ریزی
برخورد نکنید؟
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴