تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۱۲۷۳۷
فرمانده ارشد سپاه قدس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد میدان جبهه حق و باطل بود گفت: انقلاب اسلامی مدیریت‌هایی را لازم دارد که خطرپذیر باشد.
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی مرد میدان جبهه حق و باطل بود/ کشور نیاز به مدیران خطرپذیر دارد
به گزارش بلاغ، سردار وجیه‌الله مرادی در یادواره شهدای مسجد فاطمه الزهرا(س) فریدونکنار با گرامی‌داشت شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی از جمله افرادی بود که عمر خود را صرف جهاد در راه خدا کرد و تابع ولایت فقیه بود.
 
وی با اشاره به اهداف و توطئه‌های دشمنان در طرح خاورمیانه جدید خاطرنشان کرد: دشمنان پس از به‌وجود آوردن چندین جنگ در منطقه ما که موجب شکست خودشان شد، در نقشه جدید، فتنه مذهبی را در یک جغرافیای تاثیرگذار محور مقاومت در جهان اسلام طراحی کردند که با تولد موجود نامشروعی به نام داعش همراه بود تا بتوانند اهداف شومی که در سر دارند را در منطقه ما عملیاتی کنند.

فرمانده ارشد سپاه قدس با بیان اینکه داعش جنایت‌های بسیاری را در سوریه و عراق انجام داد، تصریح کرد: این موجود خطرناک توسط قدرت‌های استکباری به رهبری آمریکا به‌وجود آمد تا نقشه فتنه مذهبی را اجرایی کنند.

مرادی با اشاره به اینکه حضور مدافعان حرم توانست تهدیدهای داعش را از سر منطقه دور کند گفت: فرزندان امام (ره) و تربیت شدگان مکتب فاطمی و علوی وارد میدان نبرد با داعش شدند و این فتنه مذهبی که به‌دنبال اسلام هراسی بود را خنثی کردند.

وی نقش فرماندهی حاج قاسم را در جبهه مقاومت و براندازی داعش بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: مالک اشتر انقلاب اسلامی با همراهی رزمندگان اسلام طی مقاومت زیادی که انجام دادند توانستند به وعده خود جامه عمل بپوشانند و فتنه مذهبی که استکبار به‌دنبال آن بود را خنثی کنند.

فرمانده ارشد سپاه قدس با بیان اینکه از حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان تربیت شده راه اسلام و مکتب امام خمینی(ره) تعبیر می‌شود افزود: این سردار پرافتخار، در کارهای خود مدیریت داشت و به دنبال رفاه طلبی نبود.

مرادی با اشاره به اینکه هر جایی که حق و باطلی درهم آمیخته می‌شد و فتنه‌ای در حال شکل‌گیری بود، حاج قاسم سلیمانی در آن میدان حضور داشت ادامه داد: هر جایی که مبارزه و جدال حق و باطل حضور می‌طلبد و مرد میدان این‌چنینی می‌خواهد سردار سلیمانی حاضر است.

وی با بیان اینکه امروز مشکل فقط از تحریم نیست، گفت: درحال حاضر مشکل از نوع مدیریت و نوع نگاهی است که برخی از مسئولان نسبت به مدیریت کشور دارند؛ حکومت اسلامی در جامعه اسلامی و در انقلاب اسلامی مدیریت‌هایی را لازم دارد که  خطرپذیر باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲