کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگاهی به مفاد اصلی معامله قرن؛ پیشنهاد دولت مجمع‌الجزایر فلسطین!

9 بهمن 1398 ساعت 14:40

بر اساس نقشه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده دولت آینده فلسطین به شکل مجمع‌الجزایری است که پل‌ها و تونل‌ها آن را به هم وصل می‌کند.



به گزارش بلاغ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سرانجام از طرح خود موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد تا هم هدیه‌ای به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای شانس بیشتر در انتخابات داده باشد و هم از این موضوع برای انتخابات آینده آمریکا به نفع خود استفاده کند.
روزنامه «القدس العربی» در گزارشی به مفاد اصلی این طرح پرداخت و آنها را اینگونه برشمرد:

 
چه چیزهایی نصیب اسرائیل شده است:  
شروط ایجاد دولت فلسطین  
دولت مجمع الجزایر فلسطین
در ادامه این گزارش آمده، بر اساس نقشه‌ای که ترامپ ارائه داد دولت آینده فلسطین به شکل «مجمع الجزایر» است که مرزهای غیر مرتبطی دارد و تونل‌ها و پل‌ها آن را به هم وصل می‌کند.
در این نقشه، شهر قدس، دره اردن و شمال بحری المیت ضمن مرزهای دولت اسرائیل قرار داده شده و کرانه باختری و نوار غزه با تونل به هم وصل می‌شوند. همچنین اراضی جدیدی به نوار غزه اضافه شده که به داخل منطقه نقب کشیده شده است و در آنجا یک منطقه صنعتی و مسکونی و زراعی قرار دارد.
در داخل شهرهای فلسطینی کرانه باختری نقطه‌های سیاهی گذاشته شده که نشان دهنده شهرک‌های اسرائیلی است.
شهرک‌های صهیونیستی در داخل کرانه باختری با مسیرهای ارتباطی به اسرائیل وصل می‌شوند. دو مسیر دولت فلسطین و مرزهای اردن را به هم وصل می‌کند یکی پل «الامیر محمد» و دیگری پل «ملک حسین» که هر دوی آنها از داخل اسرائیل عبور می‌کنند.
 



 


کد مطلب: 412723

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412723/نگاهی-مفاد-اصلی-معامله-قرن-پیشنهاد-دولت-مجمع-الجزایر-فلسطین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com