تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۱۲۵۹۵
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: همه هماهنگی های لازم با دفتر ریاست سازمان صدا و سیما برای پخش زنده سخنان رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران در محل وزارت کشور انجام شده بود و عوامل فنی نیز در محل حضور داشتند اما شبکه خبر بدون هیچ هماهنگی و اطلاعی، از پخش زنده این سخنان خودداری کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، پیرو عدم پخش زنده سخنرانی روز دوشنبه ریاست محترم جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشوردر محل تالار وزارت کشور، علیرضا معزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: طبق روال همیشه همه هماهنگی‌ها و مکاتبات مربوطه با دفتر ریاست سازمان صدا و سیما برای پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور صورت گرفته و حضور عوامل فنی پخش زنده و سایر تمهیدات لازم نیز انجام گرفته بود اما متأسفانه، شبکه خبر بدون هیچ هماهنگی و اطلاعی در هنگام پخش سخنرانی ریاست محترم جمهوری، از اقدام به پخش خودداری کرد.
وی تاکید کرد: در این حین تماس‌های مکرر از طرف دفتر رئیس جمهور نیز از سوی مسئولان صدا و سیما بدون پاسخ ماند و هیچیک از مدیران رسانه ملی حاضر به پاسخگویی نبودند.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا اساساً چنین موضوعی که صدا و سیما بدون اطلاع، سخنرانی رئیس جمهوری را قطع کند، سابقه داشته است؟، گفت: البته در برخی مواقع این اتفاق افتاده که با تأخیر یک یا چند دقیقه‌ای سخنرانی‌های ایشان پخش ‌شده است.
معزی با بیان اینکه به طور طبیعی سخنرانی ریاست محترم جمهور در جمع استانداران و فرمانداران با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد:متأسفانه پخش نشدن سخنرانی رئیس جمهور تاثیر منفی در اذهان عمومی و مردم به دنبال خواهد داشت و امیدواریم این اتفاق با نیت یا پس زمینه خاص و سیاسی انجام نگرفته باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴