کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلیه خودمان را به روش سنتی و بسیار ساده تمیز کنیم

7 بهمن 1398 ساعت 11:20

آیا می دانید که می توانیم کلیه خودمان را به روش سنتی تمیز کنیم؟ برای شناخت این روش ها این مطلب را تا انتها بخوانید.


به گزارش بلاغ، اینکه بتوانیم کلیه خودمان را به روش سنتی تمیز کنیم اتفاقی فوق العاده می باشد؛ مشکلات بسیاری که ناشی از بیماری های کلیوی می باشد با پاکسازی کلیه ها به روش طبیعی  قابل پیشگیری و حتی قابل درمان نیز می باشند. پاکسازی کلیه ها با اینکه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد؛ ولی این روز ها چندان توجهی به آن نمی شود. از آن جا که دفع مواد زاید بدن بر عهده ی کلیه ها می باشد و با این وجود مشکلات بسیاری که در کلیه ها به وجود می آیند موجب پدیدار شدن بیماری های مختلفی نیز می شوند.
اگر مواد زاید بدن دفع نشود و کلیه ها دچار مشکل شوند، بی شک درصد زیادی از سلامت انسان تحت الشعاع این مشکلات قرار می گیرد؛ از این رو پاکسازی کلیه ها و انتخاب روش هایی سنتی برای انجام این عمل، مهم ترین کاری است که افراد می توانند برای حفظ سلامت شان انجام دهند.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا بدانید که چگونه باید عمل پاکسازی کلیه ها را به روش طبیعی و سنتی انجام دهید.
 
 
 
چه زمانی کلیه های شما نیازمند توجه بیشتری هستند؟
 
در چند حالت بدن شما نشان می دهد که کلیه ها دچار مشکل شده اند و باید عمل پاکسازی کلیه ها، صورت بگیرد.
 
 
 
احساس درد در زیر شکم
 
بالا و پایین شدن فشار خون
 
تیره و کدر بودن رنگ ادرار
 
احساس درد در قسمت پایین کمر
 
دستشویی رفتن مداوم در نیمه شب
 
تشنگی بیش از حد
 
همه ی اینها نشانه هایی از وجود مشکل در سیستم ادراری می باشد.
 
 
 
در موارد دیگری اگر در طول شب قوزک پای شما ورم کند و یا درحین دفع ادرار درد بکشید، مثانه شما  مداوم احساس پر بودن را داشته باشد، کم تر از نیم لیتر در روز ادرار داشته باشد، بدون اینکه ضربه ای ببینید خون مردگی در بدنتان ببینید و پس از بیدار شدن از خواب چشم هایتان پف کرده باشد؛ نشان از این است که کلیه های شما دچار مشکل جدی شده است.
 
 
 
بهتر است بدانید چیزی که بیشتر از همه ی مواردی که ذکر شدند؛ ضرورت پاکسازی کلیه ها را بیشتر می کند، وجود سنگ کیسه ی صفرا در نزدیکی مثانه و کلیه می باشد.
 
 
 
کلیه ها را پاکسازی کنیم
 
 
 
اختلال کلیه ها با چه روش هایی قابل پیشگیری هستند؟
 
چه باید کرد تا نیازی به پاکسازی کلیه ها نباشد و از ایجاد اختلال ها در کلیه ها جلوگیری کرد؟
 
 
 
افزایش تجمع سموم بدن یکی از مواردی است که موجب می شود تا پاکسازی کلیه ها، به امری ضروری تبدیل شود؛ که شما با کنترل تغذیه می توانید جلوی این اتفاق را بگیرید.
 
 
 
مصرف زیاد نمک و مواد غذایی آماده، موجب نارسایی کلیه ها و تشکیل سنگ می شود؛ وظیفه ی شما این است تا با مصرف به اندازه ی نمک و مواد غذایی آماده اقدامات پیشگیرانه را انجام داده باشید.
 
 
 
از خوردن بیش از اندازه ی لبنیات، آن هم از نوع چرب شان؛ پرهیز کنید.
 
در مصرف بیش از اندازه پروتئین های حیوانی مانند تخم مرغ و گوشت قرمز با جدیت تمام، پرهیز نمایید.
 
اگر کلسیم موجود در بدن به سرعت دفع نشود؛ اختلالات کلیوی به وجود می آید که شما برای پیشگیری از بروز این اختلالات باید از مصرف نوشیدنی های شیرین و الکی پرهیز کنید.
 
سلامت کلیه های شما با مصرف مواد غذایی طبیعی، سبزیجات ، آب میوه و آب سبزیجات تضمین می شود.
 
 
 
میوه ها و مواد غذایی هایی مانند لیمو ترش، هلو، خیار، پرتقال، انگور و… که خاصیت ادرار آوری را دارند را به میزان بیشتری مصرف کنید.
 
برخی از دارو ها مانند ایبوپروفن، آسپرین و داروهای مشابه؛ موجب ایجاد اختلالات در کلیه ها می شوند؛ برای جلوگیری از پاکسازی کلیه ها، مصرف آن ها را کاهش دهید.
 
 
 
آب همیشه در درمان بسیاری از بیماری ها، معجزه کرده است؛ که در اینجا با مصرف به اندازه ی آب می توانید به سلامت کلیه ها و بهبود عملکرد آن ها کمک کنید.
 
 
 
پاکسازی کلیه در عرض 3 روز
 
آیا امکان پاکسازی کلیه ها در عرض سه روز امکان پذیر می باشد یا خیر؟ این سوالی است که جواب آن به وضوح مشخص می باشد؛ که چنین امکانی وجود ندارد ولی با استفاده از روش های سنتی و طبیعی در مدت زمان بیشتری می توان کلیه ها را پاکسازی کرد.
 
 
 
 
 
براساس روش هایی سنتی و طبیعی قرار است به مدت سه روز عمل پاکسازی کلیه ها و بهبود عملکرد آن ها صورت بگیرد.
 
 
 
کارهایی که روز اول باید انجام داد
 
در قدم اول باید مصرف پروتئین ها، نمک، نوشیدنی های خنک، قهوه را از برنامه غذایی تان برای مدت سه روز خارج نمایید.
 
 
 
بادام، تخم کتان و آب معدنی گزینه های مناسبی هستند که می توانید جایگزین موارد حذف شده از برنامه غذایی تان کنید.
 
 
 
هر صبح یک لیوان آب بنوشید تا رسوبات دفع شوند و عملکرد کلیه ها بهبود پیدا کند.
 
 
 
اگر می خواهید از بروز عفونت های ادراری جلوگیری کنید و سنگ کلیه را از بین ببرید، جعفری در این اوامر نقش بسزایی را ایفا می کند تا در نهایت موجب بهبود عملکرد کلیه ها می شود.
 
 
 
توکسین ها یا همان سموم بدن به کمک سبزی جعفری قابل دفع می باشند؛ چرا که این سبزی مواد معدنی و آنتی اکسیدانی و همچنین ویتامین های سرشاری دارد که علاوه بر دفع توکسین ها به پاکسازی کلیه ها نیز کمک می کند.
 
 
 
آب میوه های سرشار از پتاسیم را تهیه کنید و در بین روز یک لیوان از آن را نوش جان کنید؛ چرا که علاوه بر پاکسازی کلیه ها، کبد را نیز تمیز می کند.
 
 
 
کرفس ، جعفری، هویج و اسفناج، سبزیجاتی سرشار از پتاسیم هستند؛که می توانید از آب آن ها در بهبود عملکرد کبد و کلیه استفاده کنید.
 
 
 
کلیه ها نیاز دارند تا قبل از خواب، غذای مصرف شده را دفع کنند؛ که شما به کمک نوشیدنی دم کرده تخم هندوانه به راحتی می توانید عملکرد کلیه ها و مثانه را بهبود ببخشید.
 
 
 
یک لیوان آب هویج را پس از هر وعده ی غذایی، به خصوص وعده شام مصرف نمایید. مصرف چای نعناع و یا چای جعفری قبل از عصر، عمل پاکسازی کلیه ها و بهبود عملکرد آن ها را انجام می دهد.
 
 
 
سونا و پیاده روی می توانند در دفع سموم بدن به شما کمک کنند؛ پس بهتر است در طی این سه روز ورزش کردن را در برنامه ریزی های خود به مدت 30 دقیقه داشته باشید.
 
 
 
کافی است مواردی را که گفته شد، به مدت سه روز پی در پی انجام دهید تا عمل پاکسازی کلیه ها و بهبود عملکرد آن ها به خوبی صورت بگیرد.


کد مطلب: 412562

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412562/کلیه-خودمان-روش-سنتی-بسیار-ساده-تمیز-کنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com