تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۷۶
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد حریف بعدی استقلال یعنی الریان قطر کاملا آماده است و استقلال احتمالا برابر این تیم به مشکل می‌خورد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،  منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو ، درباره پیروزی این تیم برابر الکویت اظهار کرد: در این بازی انگیزه خاصی در بازیکنان بود که از دقیقه یک هجومی و عالی کار کردند. فکر می‌کنم سیستم ۲-۵-۳ را که استراماچونی جا انداخته بود، مجیدی با اینکه وقت نداشت برای بازیکنان تکرار کرد. حمله با تیم استقلال بود و همه خوب کار کردند.
او درباره عملکرد سید حسین حسینی هم بیان کرد: حسینی یکی از شاگردان خودم است و او را چند سال قبل به تیم ملی امید دعوت کردم. می‌دانستم بازیکن خوبی می‌شود. او آینده خیلی خوبی دارد. در این بازی دو مهار عالی در نیمه اول و چند مهار خیلی خوب در نیمه دوم داشت. حسینی از هر جهت آماده است.
رشیدی درباره حضور مجیدی در راس کادر فنی استقلال هم گفت:‌ همه پیشکسوتان امیدوارند این تیم بتواند با مجیدی روند رو به رشدش را ادامه دهد، البته اگر حاشیه‌ها دامن‌گیر تیم نشود. بازیکنان جوان زیادی در تیم هستند و بازیکنان اصلی از تیم جدا شدند. اول فصل گفتم که مثل پارسال این تیم جوان شده است. زمانی این تیم خوب می‌شود که این جوانان با هم هماهنگ شوند.
پیشکسوت استقلال درباره دیدار بعدی این تیم با الریان قطر هم اظهار کرد: الریان یک تیم حرفه‌ای است و برای این بازی صد درصد آماده است. فکر می‌کنم استقلال به مشکل بخورد. ان‌شاءالله استقلال با ترکیب همیشگی نتیجه بگیرد ولی الریان یک تیم حرفه‌ای است. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰