کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوروزی: رنگ مدال فرنگی‌کاران در المپیک مشخص نیست/ هنوز تصمیمی برای همکاری با فدراسیون نگرفته‌ام

5 بهمن 1398 ساعت 14:40

دارنده مدال طلای المپیک لندن به عملکرد فرنگی کاران ایران در توکیو و درایت محمد بنا خوشبین است.



به گزارش بلاغ،امید نوروزی پیشکسوت ملی‌پوش کشتی فرنگی درباره برگزاری رقابت‌های جام تختی در شیراز به خبرنگار برنا گفت: خوشحال هستیم که توانستیم میزبان خوبی برای مسابقات جام جهان پهلوان تختی در شیراز باشیم  و امیدوارم از میزبانی ما شرکت کنندگان و میهمانان رضایت داشته باشند.
دارنده طلای المپیک لندن در ادامه پیرامون این موضوع که آیا از کشتی دور است و چرا با فدراسیون همکاری نمی‌کند، اظهار داشت: من فعلا نظری ندارم و تصمیمی نگرفته ام که بخواهم با فدراسیون و تیم ملی کار کنم. به هر حال دورادور کشتی را دنبال می کنم. دوست دارم که به نوجوانان و جوانانی که تمرین می‌کنند کمک کنم و به نوعی دینم را به کشتی ادا کنم. همچنین در تمرینات حاضر می‌شوم و نکاتی را که باید به جوانان و نوجوانان بگویم، یادآوری م‌ کنم.
دارنده مدال طلای جهان پیرامون این سوال که با حضور بنا آیا می‌توانیم دوباره مانند المپیک 2012 لنده سه مدال طلا را بدست بیاوریم ، گفت: بنده به عملکرد و آینده تیم ملی کشتی فرنگی خوش‌بین هستم و امیدوارم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند. معتقدم 2 مدال می‌گیریم ولی رنگ مدال مشخص نیست.
 


کد مطلب: 412450

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412450/نوروزی-رنگ-مدال-فرنگی-کاران-المپیک-مشخص-نیست-هنوز-تصمیمی-همکاری-فدراسیون-نگرفته-ام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com