تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۲۳۱۰
با شروع موج سرما و افزایش بارش‌های برف و باران در اکثر نقاط کشور اخبار رسانه‌ها نیز تحت تاثیر برف و بوران قرار گرفت. با توجه به اینکه شدت بارش‌ها تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد، کاربران فضای مجازی نیز اخبار بارش‌ها را با جدیت دنبال می‌کردند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابراعلام روابط عمومی شهرخبر، اخبار مربوط به وضعیت بارش‌ها بر جاده‌های ۱۹ استان کشور، اخطاریه‌های سازمان هواشناسی در مورد یخ‌بندان جاده‌ها، ممنوعیت‌های تردد در برخی مسیرها و توصیه‌های پلیس راهور برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از پربازدیدترین خبرهای هفته قبل سایت شهر خبر بودند.
هنرنمایی و فرصت‌شناسی عکاسان رسانه‌ها نیز بهانه خوبی به دست کاربران فضای مجازی داد تا به مشاهده تصاویر و ویدئوهای زیبایی از بارش برف در مناطق مختلف کشور بنشینند. کاربران سایت شهر خبر در روزهای برفی هفته گذشته از تصاویری که روایتگر بارش زیبای برف در بلوار کشاورز، بهشت زهرای تهران، گردنه حیران، جاده چالوس، شهرهای تبریز، قشم، اصفهان، پیرانشهر و اردبیل بودند، استقبال زیادی کردند.
در میان جدیدترین اخبار  برفی هفته قبل شهرخبر می‌توان به لغو و تاخیر پروازهای فرودگاه مهرآباد و همچنین لغو سه دیدار لیگ دسته یک فوتبال کشور اشاره کرد. بازی تیم‌های نود ارومیه و آلومینیوم اراک، بادران تهران و رایکا بابل و همچنین گل‌ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت به دلیل شدت بارش برف در زمان مقرر برگزار نشد.
یکی از خبرهای روز که به دلیل جالب و متناقض بودن، مورد استقبال کاربران سایت شهر خبر قرار گرفت، «آلودگی هوای تهران در روز هوای پاک علیرغم بارش برف» بود. بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی روز ۲۹ دی‌ماه در وضعیت نامطلوب قرار داشت.
شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.
انتهای رپرتاژ آگهی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴