تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۱۲۲۰۱
رئیس هیات فوتبال فریدونکنار گفت: پس از ۲۳ سال همچنان سکوی تماشاگران استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار نیمه‌کاره رها شده است.
۱
plusresetminus
استادیوم آزادی فریدونکنار ۲۳ سال در انتظار سکوی تماشاگران
به گزارش بلاغ، غلام‌حسین صانعی در جلسه مجمع عمومی هیات فوتبال مازندران اظهار کرد: درحالی که شهرستان‌های کوچک از جمله فریدونکنار ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه دارند و بارها در سطح استان و کشور درخشیدند اما متاسفانه هیچ توجهی از سوی مدیران استانی به آن‌ها نمی‌شود.
وی با ابراز گلایه از مسئولان به خاطر عدم توجه به استادیوم ورزشی فریدونکنار، خاطرنشان کرد: اینکه ورزشگاه قائمشهر، بابل و نوشهر در کوتاه‌ترین زمان تجهیز می‌شود موجب خرسندی است، اما مشخص نیست چرا همین اتفاق در شهرهای دیگر مانند فریدونکنار رخ نمی‌دهد و پس از ۲۳ سال همچنان سکوی تماشاگران استادیوم شهید کریم آزادی این شهر نیمه‌کاره رها شده است.
 
 
رئیس هیات فوتبال فریدونکنار تصریح کرد: چرا شهرستان فریدونکنار با وجود استعدادهای ناب و ظرفیت‌های موجود هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شود و اکنون که روابط استانداری با اداره کل ورزش و جوانان در عالی‌ترین سطح ممکن است، انتظار داریم توجه بیشتری به این شهر کم‌برخوردار شود.

صانعی نسبت به عملکرد هیات فوتبال مازندران درخصوص واگذاری باشگاه‌های پایه به شهرهای دیگر گفت: شهرستان فریدونکنار با مشکل عدم وجود اسپانسر مواجه است که همین امر موجب می‌شود تیم‌های پایه پس از رشد و صعود به سطح بالای لیگ‌های کشور، به دلیل هزینه‌های بالا مورد استقبال اسپانسرهایی از شهرستان‌های بزرگ‌تر قرار گرفته که هیات فوتبال استان باید نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما