کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لاریجانی: باید قدر همت بلند ملت و رهبری را دانست

29 دی 1398 ساعت 15:10

رئیس مجلس گفت: دست خدا را می‌توان مشاهده کرد که با وجود تلخی بعضی از این وقایع، آگاهی بالای ملت چگونه این ستم آمریکایی را به اراده قدرتمند ملی و انقلابی بدل کرد و باید قدر این همت بلند ملت و رهبری خردمندانه کشور را دانست.


به گزارش بلاغ به نقل ازعلی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 29 دی 98) گفت: پس از حوادث پرهیجان و پرماجرای دو هفته اخیر کشور و از یک طرف حضور باشکوه و عزتمندانه ملت عزیز ایران در مراسم تشییع سردار سلحشور اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و همچنین حضور عظیم مردم تهران در نماز جمعه اخیر می‌طلبید که رهبری معظم تحلیل جامعی را از وقایع پرفراز و نشیب برای ملت ارائه کند که روز جمعه همگان از بیانات عمیق و ارزشمند ایشان بهره‌مند شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دست خدا را می‌توان در این مسئله مشاهده کرد که با وجود تلخی بعضی از این وقایع، آگاهی بالای ملت چگونه این ستم آمریکایی را به اراده قدرتمند ملی و انقلابی بدل کرد و باید قدر این همت بلند ملت و رهبری خردمندانه کشور را دانست.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411947

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411947/لاریجانی-باید-قدر-همت-بلند-ملت-رهبری-دانست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com