تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۴۷
رئیس مجلس گفت: دست خدا را می‌توان مشاهده کرد که با وجود تلخی بعضی از این وقایع، آگاهی بالای ملت چگونه این ستم آمریکایی را به اراده قدرتمند ملی و انقلابی بدل کرد و باید قدر این همت بلند ملت و رهبری خردمندانه کشور را دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 29 دی 98) گفت: پس از حوادث پرهیجان و پرماجرای دو هفته اخیر کشور و از یک طرف حضور باشکوه و عزتمندانه ملت عزیز ایران در مراسم تشییع سردار سلحشور اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و همچنین حضور عظیم مردم تهران در نماز جمعه اخیر می‌طلبید که رهبری معظم تحلیل جامعی را از وقایع پرفراز و نشیب برای ملت ارائه کند که روز جمعه همگان از بیانات عمیق و ارزشمند ایشان بهره‌مند شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دست خدا را می‌توان در این مسئله مشاهده کرد که با وجود تلخی بعضی از این وقایع، آگاهی بالای ملت چگونه این ستم آمریکایی را به اراده قدرتمند ملی و انقلابی بدل کرد و باید قدر این همت بلند ملت و رهبری خردمندانه کشور را دانست.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲